Lijmspecialist Tweha kiest voor socialmedia-platform van BuddyBuy

Persbericht geplaatst door Influx PR op 13-01-2012
Lijmspecialist Tweha kiest voor socialmedia-platform van BuddyBuy

Doorn, 13 januari 2012 –Tweha, specialist in de ontwikkeling van lijmsystemen, gaat gebruik maken van de socialmarketing-oplossing van BuddyBuy. Deze oplossing is onlangs door BuddyBuy gelanceerd en stelt organisaties in staat om door middel van business-to-business- en business-to-consumer-communicatie, afnemers, relaties en klanten te mobiliseren als digitale ambassadeurs voor het merk, de organisatie of een specifiek product. De doelstelling van Tweha is om met behulp van BuddyBuy meer aandacht aan zijn activiteiten te geven en om het bestaande netwerk van klanten uit te breiden.

Mario van Leeuwen, algemeen directeur bij Tweha: “De bouwmarkt is de afgelopen jaren behoorlijk gekrompen. Met als resultaat dat we harder ons best moeten doen om evenveel werk binnen te halen. Dat is precies de reden dat we met BuddyBuy in zee zijn gegaan. Door middel van deze socialmedia-tool kunnen wij onszelf nadrukkelijker in de markt positioneren. Zo kunnen wij bepaalde berichtgevingen de wereld insturen, zoals het feit dat er een nieuw product is gelanceerd of dat we een nieuwe trainingsclass hebben gepland. Ook zijn we zo in staat om beloningen toe te kennen als relaties leads aandragen.”

Tweha, opgericht in 1992, is een constructieve organisatie die is gespecialiseerd in de ontwikkeling van toepasbare lijmsystemen. Dit zijn specifieke systemen voor het onverwoestbaar lijmen van verschillende materialen. Vanwege het feit dat kundig lijmen behoorlijk wat vakkennis vereist, biedt Tweha naast de ontwikkeling van de lijmsystemen tevens een cursus waarin door middel van persoonlijke begeleiding een correcte verwerking van de lijmsystemen op het hoogste niveau wordt overgebracht. Door de cursussen die deze zogenoemde Tweha Academy biedt wordt een veilig en duurzaam resultaat van de lijmsystemen gewaarborgd.

“Het grote voordeel van werken met BuddyBuy is dat met behulp van deze tool de ontvangers onze berichtgevingen gelijk kunnen doorsturen en dat wij vervolgens inzicht kunnen krijgen in wie wat heeft doorgestuurd en ook heeft ontvangen”, vervolgt Van Leeuwen. “Dit biedt ons de mogelijkheid contact met deze mensen op te nemen en ons netwerk uit te breiden. Bovendien wordt de boodschap op deze manier heel consistent overgebracht. Belangrijk is dat wij inzicht in de resultaten van de verschillende berichtgevingen en/of campagnes hebben.”

Paul Hassels Mönning, namens BuddyBuy: ”In de tijd waarin we nu leven, is het een must duidelijk aanwezig te zijn op social media. Dit is de plek waar klanten actief bezig zijn. Om deze mensen te bereiken is het heel belangrijk hen hier met de juiste berichtgevingen te prikkelen. BuddyBuy ondersteunt berichten en campagnes via Facebook, Twitter, Google+ en email en wij zijn ervan overtuigd dat deze social media een belangrijke rol kunnen spelen binnen de business-to-business communicatie van Tweha en dat de organisatie hiermee haar commerciële doelen kan versterken.”

Voor de redactie:

BuddyBuy – Koninginneweg 3; 3941 DP Doorn – Nederland, Tel: +31 (0) 34 34 209 31

Over BuddyBuy
BuddyBuy is een unieke socialmarketing-oplossing die organisaties in staat stelt om door middel van B2B- en B2C-communicatie loyale afnemers, relaties en klanten te mobiliseren als digitale ambassadeurs voor het merk, de organisatie of een specifiek product. Via BuddyBuy kan eenvoudig, snel en gericht een actie, waaronder een nieuwsbrief, enquête of promotie, worden gedeeld via sociale media zoals Facebook, Twitter en Google+. Deze actie verschijnt onmiddellijk op de sociale profielen van de doelgroep. (Potentiële) klanten zijn daardoor direct op de hoogte van nieuwsberichten en aanbiedingen en kunnen deze direct met hun netwerk delen. BuddyBuy maakt het netwerk van potentiële klanten op deze wijze onbegrensd. Bovendien werkt BuddyBuy met het zogenoemde loyaliteitsprincipe. Dit houdt in dat als klanten bepaalde positieve acties voor een bedrijf uitvoeren, zoals het doorsturen van een actie aan een aantal andere personen, deze sociale loyaliteit kan worden beloond met bijvoorbeeld een kortingsbon. Voor meer informatie: www.buddybuy.nl

Voor redactionele informatie
Influx PR, Jakob Brons / Hilde Mussche, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, e-mail: buddybuy@influx-pr.com.

deel deze pagina:
Meestgebruikte trefwoorden
van Influx PR: