Live Stand Up Comedy Show bij 2B-Home op zaterdag 05 april aanstaande!

Persbericht geplaatst door 2BHome op 26-03-2014

Zoetermeer – een avond niet meer bij kunnen komen van het lachen? Kom dan op zaterdag 5 April gezellig met je vrienden/familie naar de Live Stand Up Comedy Show bij 2B-Home in Zoetermeer.

Over iets minder dan 2 weken is het zover! De Live Stand Up Comedy Show bij 2B-Home. Een avond vol gezelligheid en de leukste grappen. Gezellig met je vrienden/familie genieten van verschillende comedy talenten die er voor gaan zorgen dat de tranen in je ogen zullen schieten van het lachen.

Een van de best bewaarde geheimen van de hedendaagse comedy is met stip: Chris van der Ende. Hij is dan wel het enfant terrible van de Stand Up Comedy, maar ook een van de grootste talenten. Zodra je hem beter leert kennen, zou je hem direct willen adopteren.

De Live stand Up Comedy Show zal beginnen vanaf 20.00 uur.

Entree bedraagt € 6,- per persoon en vindt plaats via verkoop aan de deur. Om zeker te zijn van een plekje raden wij je aan om van te voren aan te melden via info@2b-home.nl

Wil je van dit avondje uit een compleet geheel maken. Boek dan nu je eigen VIP tafel vanaf 8 personen voor deze comedy show. Met deze VIP tafel heb je één van de beste plekjes in de zaal, ontvang je luxe canapés, 2 flessen bubbels en Van Dobben bitterballen. Een Viptafel is al te boeken voor €19,50 p.p.

Wil je meer weten over de Live Stand Up Comedy Show neem dan een kijkje op onze website www.2b-home.nl of neem contact op met 2B-Home via 079 - 316 00 66.

Waar?

2B-Home Party Centre
Dr. J.W. Paltelaan 103
2712 PT Zoetermeer