Loctite®, industriële lijm- en afdichtingsmiddelen, in online assortiment Rubberrol

Persbericht geplaatst door Rubberrol Arnhem B.V. op 23-08-2011

Al meer dan 50 jaar is Loctite® een gevestigde naam als het gaat om geavanceerde lijm- en afdichtingsproblemen. Met meer dan 5.000 patenten biedt Loctite® een breed scala aan premium kwaliteit acryl, anaëroben, cyanoacrylaten, epoxy, spuitbussen, siliconen en urethanen. Reden voor Rubberrol Arnhem BV om snel dit geweldige merk toe te voegen aan het online assortiment.

De belangrijkste lijmen van deze Amerikaanse producent, zijn de metaallijmen. Metaallijmen dienen in hoofdzaak om bouten en moeren te vergrendelen zonder dat daarvoor extra ringen gebruikt hoeven te worden en zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren: rood (permanent), blauw (verwijderbaar) en groen (verwijderbaar bij lichte verhitting). In de spreektaal onder technici is Loctite®niet alleen de merknaam, maar ook de productnaam. Te vergelijken met de namen Coca-Cola en Google. Het heeft daardoor een monopoliepositie in de markt verworven.

Vanaf vandaag staat op www.rubberrol.nlhet uitgebreide assortiment van Loctite®. “Al jaren verkopen wij met veel succes de producten van Loctite® aan onze klanten. Wij zijn dan ook erg blij dat deze producten aan ons online assortiment zijn toegevoegd”, aldus Hugo Teelen, directeur van Rubberrol Arnhem. “De webshop is nog geen 2 maanden draaiende en nu al krijgen we dagelijks orders binnen. Wij gaan er van uit dat met het toevoegen van de Loctite-producten we een regelrechte online-topper te pakken te hebben”.

Over Rubberrol Arnhem BV

Rubberrol is een technische handelsmaatschappij voor onder andere aandrijvingen, afdichtingen, beschermingsmiddelen, bevestigingsmate-rialen, brons, complete transmissies, elektrisch- en luchtgereedschap, handgereedschappen, ketting- en kettingwielen, lagers en toebehoren, pakkingen, pneumatiek/hydrauliek, rubber producten, slangen en appendages, slijp- en schuurmaterialen, snaarschijven, transport-banden/transportkettingen, verspanende gereedschappen en V-snaren.

Einde persbericht

--------------------------------------------------------------------------------------------
Noot voor de redactie

Nadere inlichtingen worden graag verstrekt door Hugo Teelen of Thirza Veenekamp, tel. 026 – 442 25 74 of via email: info@rubberrol.nl