London Tower Bridge en Bona

Persbericht geplaatst door Bona Benelux BV op 01-12-2011
London Tower Bridge en Bona

Stijlvol en veilig wandelen boven Londen

Bona Traffic Anti Slip is door "CFA member Bailey & Taylor " gebruikt om de nieuwe houten vloeren op de twee loopbruggen op de Tower Bridge af te lakken.

Deze Bona parketlak was voorgeschreven door "a City of London Building Surveyor", die op zoek was naar een zeer duurzame afwerking met antislip eigenschappen en een natuurlijke uitstraling.

Haar uitleg: "Ik heb Bona Traffic Anti Slip geadviseerd omdat er op beide loopbruggen zakelijke evenementen, recepties en bruiloften worden gehouden en ik was bezorgd dat er drinken en eten zou worden gemorst op de eiken vloer wat ertoe zou kunnen leiden dat iemand zou kunnen uitglijden. De voetpaden worden door het publiek in grote getallen gebruikt en door zijn hoge duurzaamheid is Traffic Anti Slip ideaal voor dit soort gebruik. De stad Londen hecht grote waarde aan het gebruik van milieusparende materialen en Bona's 'green certificates' bevestigden onze keuze."

De nieuwe eiken planken - totaal oppervlak van 480 m² - zijn verlijmd met silaanlijm Bona R850 en vernageld. Met grondlak Bona Prime Classic behandeld en afgewerkt met 3 lagen Bona Traffic Anti Slip. Het gehele project is in 4 dagen voltooid - het meeste werk is 's nachts gedaan.

Zie alle informatie op

www.bona.com/trafficantislipNL