Loyalty marketing

Persbericht geplaatst door La-fashionista op 16-04-2012
Loyalty marketing richt zich op het behouden van klanten en het uitbouwen van de bestedingen van deze klanten. Met een Klantkaart loyaliteitsprogramma beschikt u over een gedetailleerde database met gegevens over de bestedingen van uw klanten. Dat geeft u de mogelijkheid om gerichte loyalty marketing activiteiten te ontplooien voor specifieke productgroepen of specifieke klantsegmenten. Spaarprogramma als basis voor loyalty marketing Klantkaart biedt een even eenvoudig als effectief spaarprogramma voor loyaltymarketing. Bij iedere aankoop in uw zaak worden spaarpunten bijgeschreven via de Klantkaart terminal. De klant heeft een spaarkaart in de vorm van een chipkaart. Op ieder moment kan de klant in uw winkel zien hoeveel punten hij heeft gespaard.


Loyalty marketing tegen minimale kosten

Werken met het Klantkaart loyaliteitsprogramma vraagt een minimale investering. Tegen minimale kosten zorgen wij voor een snelle, professionele implementatie van een op maat gesneden systeem. Indien gewenst kunnen wij de complete administratieve afhandeling en ondersteuning van het loyaliteitsprogramma voor u verzorgen.

Meer weten over loyalty marketing met het Klantkaart spaarsysteem?
Wilt u meer weten over de mogelijkheden of een concreet voorstel voor de aanpak van loyalty marketing voor uw organisatie? Neem dan contact met ons op via het contactformulier van de website of ons bellen op 088-5526800.