Ludieke helikopterstunt Pluimen bedankt bazen van Nederland

Persbericht geplaatst door Pluimen op 04-11-2011
Ludieke helikopterstunt Pluimen bedankt bazen van Nederland

Rotterdam, 4 november 2011 - Woensdag 2 november is in Amsterdam Zuidoost een helikopter gesignaleerd die de bazen van Nederland heeft bedankt. De onbemande helikopter voorzien van camera’s heeft verschillende bedrijven verrast met ‘Bedankt Baas’. Deze ludieke actie van WishWish NL B.V. (uitvinder van beleveniscadeau de Pluim) laat zien dat waarderen en motiveren ook tijdens mindere economische tijden belangrijk is. De lachende en verraste gezichten achter de ruiten, in combinatie met de reacties op sociale media maakten de actie geslaagd. Dit tafereel zorgde tevens voor voorbijgangers die spontaan stopten om met hun mobiele telefoon deze helikopterstunt vast te leggen. A video says more than a 1000 words.

Waarderen juist tijdens financiële crisis
Onderzoek wijst uit dat, ondanks of misschien ook wel door de financiële crisis, bedrijven dit jaar meer geld uitgeven aan kerstpakketten dan vorig jaar.* Het eindejaarsgeschenk blijft een belangrijk symbool van waardering. Kerstpakketten waarbij werknemers zelf cadeaus mogen uitzoeken blijven daarbij favoriet. Met het veelzijdige aanbod van de Pluim, bestaande uit belevenissen, producten en goede doelen, zit de werkgever altijd goed.

*Bron: Platform Promotional Products (PPP).

Je weet niet wat je beleeft…
Deze helikopterstunt, in samenwerking met actiemarketing bureau Goud Activatie en guerrilla marketing bureau Raúl & Rigel, is onderdeel van een cross-mediale eindejaarscampagne. Met de campagne ‘Je weet niet wat je beleeft, als je met Kerst de Pluim geeft!’ wordt dit jaar het plezier voor de gever van de Pluim in de spotlight gezet.

Over Pluimen
WishWish NL B.V. helpt organisaties van alle soorten en maten om op een verrassende manier een welverdiende ‘Pluim’ te geven aan werknemers en relaties. Met de Pluim hebben sinds 1997 al meer dan 4 miljoen mensen iets moois beleefd of ontvangen. Pluimen is toonaangevend en innovator als het gaat om creatieve belevenismomenten en marktleider op het gebied van zelf kiezen en beleveniscadeaus. Voor meer informatie: www.pluimen.nl

Voor de redactie:

De video kan via de YouTube-link worden ingebed en wordt op aanvraag high res. toegezonden. Voor meer informatie en/of aanvullend beeldmateriaal, graag contact opnemen met WishWish NL B.V., Vera Verkooijen, telefoon 010-413 22 34, vera@pluimen.nl.

deel deze pagina:
Meestgebruikte trefwoorden
van Pluimen: