Maak kans op een Disney droomkamer voor je kind

Persbericht geplaatst door VELUX Nederland B.V. op 15-04-2014
Maak kans op een Disney droomkamer voor je kind

Als een kind zich ergens fijn moet voelen is het wel thuis. En dan vooral op zijn of haar eigen kamer. Daarom is er nu de Disney & VELUX Droomcollectie waarmee een betoverende kinderkamer kan worden gecreëerd. Omdat een kind het beste droomt in een vertrouwde en vooral inspirerende omgeving maakt iedereen nu kans op een fantastische droomkamer t.w.v. 2500 euro.

Voor kinderen een omgeving creëren die rustgevend is én die hun creativiteit stimuleert, kan namelijk een behoorlijke uitdaging zijn. Ze moeten in hun kamer niet alleen kunnen genieten van hun nachtrust, maar overdag ook met hun vriendjes kunnen spelen. Met de nieuwe Disney & VELUX Droomcollectie wordt eenvoudig een betoverende omgeving gecreëerd die tegelijkertijd rustgevend en spannend is. Gezamenlijk hebben de VELUX Groep en Disney de ideale balans gevonden met een nieuwe collectie verduisterende rolgordijnen speciaal voor VELUX dakramen.

Wordt het een prinsessenkamer of stoere jongenskamer?
De Disney&VELUXDroomcollectie bevat 12 dessins met zespopulairepersonages uit Winnie de Poeh, Bambi, Minnie Mouse, Mickey Mouse, PlanesenDisney Princess, ieder verwerkt in twee verschillendeontwerpen. De ene helderenlevendigende andere met een meer subtieleprint. Met deze personages wordt in hun kamer een betoverende sfeer gecreëerd, waarmee de kleintjes in hun favoriete Disney wereld terechtkomen.

De Disney-figuren prikkelen niet alleen de fantasie, maar verpersoonlijken ook positieve kwaliteiten zoals vriendelijkheid, nieuwsgierigheid en medeleven, waardoor de creativiteit van kinderen positief beïnvloed kan worden. De dessins op de rolgordijnen zijn voor iedere grootte en vorm van de VELUX dakramen speciaal op maat gemaakt, zodat het ontwerp altijd behouden blijft. Daarnaast zorgt de compleet verduisterende stof ervoor dat kinderen ook overdag goed kunnen slapen.

Maak kans op een droomkamer
Ouders maken nu kans om voor hun kinderen een Disney droomkamer te winnen met een waarde van 2500 euro. In overleg kan dé kamer van hun dromen gerealiseerd worden door de muren, vloeren en meubels te vernieuwen en natuurlijk mag ook een nieuw VELUX dakraam met verduisterend rolgordijn uit de Disney & VELUX Droomcollectie niet ontbreken.

Kinderen en hun ouders kunnen nog t/m 30 april 2014 een tekening, knutselwerk, foto of beschrijvingvan hun eigen droomkamer insturen. De leukste inzending wordt door VELUX Nederland beloond met een echte droomkamer. Kijk voor meer informatie en deelname op: www.velux.nl/droomkamer.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Claudia van Veenendaal | Manager PR
Tel: 030-6629679 | Mob: 06-27129935