Maakbaarheid van het kunstenaarsbestaan?

Persbericht geplaatst door Kunstzinnig.nl op 31-05-2011
Maakbaarheid van het kunstenaarsbestaan?
Beste redactie. Wat vinden julie van... de maakbaarheid van het kunstenaarsbestaan? Dag subsidie, dag veiligheid... Wie als kunstenaar brood op de plank wil, moet in actie komen. Ergo: zelf zorgen voor kwesties waar elke ondernemer voor moet zorgen. Dat betekent: goede communicatie, opvallen tussen collega's, je stinkende best doen en - gepast - lawaai maken. Laten zien wat je hebt: onderscheidend vermogen. Kunstzinnig helpt. De website is inmiddels een bekende 'visvijver' voor galeriehouders, de interviews worden beter gelezen dan veel tijdschriften en boeken. Kunstenaars die workshops in de aanbieding hebben, vinden doorgaans een hoop klanten via kunstzinnig.nl. Deze keer weer twee manieren om de schouders boven de graspollen te laten reiken: meedoen aan de Gouden Gerbera (voor meerdere kunstenaars een mooie kans) of/en meedoen aan de Kunstjaarbeurs. Kijk naar Gerard Gielen met zijn onderborden. Let op: Kunstzinnig.nl wil niet zeggen dat kunstenaars massaal aan de merchandising moeten - daar is slechts een deel van de kunst geschikt voor. Vandaar dus ook: beurs en wedstrijd.

Breng je werk onder de aandacht!

De nieuwe Kunstjaarbeurs op 25 september in Amsterdam biedt kunstenaars de mogelijkheid om je werk rechtstreeks te exposeren en te verkopen op een grote landelijke kunstbeurs. Kunstzinnig.nl kan je ter plekke nog extra publiciteit bezorgen.

De kosten zijn gering, zeker in vergelijking tot normale expositiekosten voor een beurs, waar op 1 dag circa 3.000 bezoekers worden verwacht.

Wat kun je winnen? Eeuwige roem natuurlijk, want je kunt in het galeriecircuit exposeren als je tot de genomineerden behoort.Goed voor je CV! Verder behelst het prijzenpakket: Cobra watervermengbare olieverf t.w.v. 82,00 (Giftset met 10 tubes en accessoires) en acrylverf uit de Amsterdam Expert Series; pakket twv 50,-. De winnaar krijgt bovendien een beeldje: de Gouden Gerbera. Doe mee aan onze grote wedstrijd.

Meedoen kan digitaal en is supergemakkelijk!

Inschrijven kan tot 1 augustus