Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen met afval

Persbericht geplaatst door MKBafval op 25-04-2016
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen met afval
Maatschappelijk verantwoord ondernemen met afval. Kan dat? Jazeker. MKB-afval.nl is hiervoor namelijk dé oplossing. Het ondernemen van deze tijd, maatschappelijk verantwoord, zonder lastige en langdurige contracten.

Bij MKB-afval kunnen zowel bedrijven als particulieren rolcontainers voor verschillende afvalsoorten huren. Hierdoor wordt het afval gescheiden, dit is beter voor het milieu. Bij een bestelling van 3 verschillende soorten rolcontainers krijgen MKB-afval klanten een maatschappelijk verantwoord ondernemen korting van 15%. MKB-afval is een vernieuwende afvalinzamelaar met het maatschappelijk verantwoord ondernemen partnerschap, het ISO 9001 certificaat en het MKB keurmerk. MKB-afval hanteert scherpe all-in tarieven en de overeenkomsten zijn maandelijks opzegbaar. Dat MKB-afval goede zaken doet blijkt ook uit de goede beoordelingen van de huidige klanten.

Niet alleen voor nieuwe klanten heeft MKB-afval kortingsacties, ook voor de bestaande klanten heeft MKB-afval nu een leuke actie. Bij elke nieuwe klant die de bestaande klant aanbrengt, ontvangt deze bestaande klant € 50,- op zijn/haar rekening.

Voor vragen over het huren van een rolcontainer bij MKB-afval kunt u contact opnemen met de klantenservice. Dit kan ook via Whatsapp en live chat.
Meer van MKBafval:
Meestgebruikte trefwoorden