Macaw en Transform Data gaan samen voor maximale Office 365 adoptie

Persbericht geplaatst door transformdatainternational op 21-04-2017
Macaw en Transform Data gaan samen voor maximale Office 365 adoptie
18 april 2017 – Macaw kondigt aan dat ze een samenwerking is aangegaan met Transform Data International, de Europese channelpartner voor Repstor-producten, om maximale Office 365-adoptie te bereiken met de integratie van Outlook en MS Office met Office 365 en SharePoint.

Deze integratie stelt eindgebruikers in staat via een eenvoudige, vertrouwde en intuïtieve manier Office 365 te benaderen, namelijk via Microsoft Outlook, Microsoft Office en Windows Explorer. Met Repstors (selfservice) provisioning functionaliteit zijn complexe document- en casemanagement-oplossingen, voor bijvoorbeeld de advocatuur, te realiseren.

Organisaties kunnen zo veel sneller en zonder programmeren een op maat ingerichte SharePoint omgeving aanbieden aan afdelingen en projecten en document intensieve-processen automatiseren. Door te werken met Repstor Custodian wordt niet alleen de inrichting van SharePoint veel eenvoudiger maar ook het beheer hiervan, waardoor compliancy en governance zijn geborgd.

Raymond Steenstra, Manager Workplace Solution bij Macaw zegt: “We waren op zoek naar een oplossing om de adoptiegraad van Office 365 toepassingen te verbeteren. Daarnaast speelt bij veel projecten selfservice provisioning. Na een marktscan kwamen we uit bij Repstor, in Europa vertegenwoordigt door Transform Data. Er was meteen een match en we zien ernaar uit dé implementatie partner in Nederland te worden.”

Walter Henrard, CTO van Transform Data zegt: "Wij zijn erg blij met het partnership met Macaw vanwege hun reputatie en kennis van de brede Microsoft portfolio. De extra implementatie-capaciteit kunnen we erg goed gebruiken. Daarnaast past de cultuur en de klantgerichte focus van Macaw erg goed bij de wijze waarop wij werken.”

Over Macaw
Macaw helpt bedrijven succesvol te zijn en blijven met hun noodzakelijke digitale transformatie door inzet van de beste mensen en best-in-class digitale oplossingen op ’s werelds meest geavanceerde technology platforms. Macaw is Multiple Gold Partner van Microsoft en Platinum Partner van Sitecore. Al meer dan 20 jaar heeft Macaw een uitgebreid trackrecord met succesvolle projecten in verschillende branches bij organisaties zoals Deloitte, Priva, Heineken, Univé, Evides, Volkswagen PON Financial Services, Jumbo Supermarkten, Perfetti van Melle, Reed Business en Zadkine. Met een team van 230 mensen en vanuit state-of-the-art kantoren in Amsterdam, Rotterdam, Apeldoorn en Vilnius (Litouwen) wordt dagelijks gewerkt aan thema’s zoals Digital Transformation, Employee Empowerment, Customer Engagement, Data Drive Business, Optimize Operations en Enable the Mobile Mindshift.

Meer informatie over Macaw is te vinden op de website www.macaw.nl of neem contact op met Dietha de Bruin via dietha.de.bruin@macaw.nl

Over Transform Data International
Transform Data gaat uit van context gebaseerde systemen op basis van het ‘Business First, Users First’-principe. Door prioriteit te geven aan bedrijfsinnovatie en de eindgebruikers creëert Transform Data op basis van gerenommeerde softwareproducten een omgeving die gestructureerde data, ongestructureerde data en beheerde activiteiten samenbrengt in een intuïtieve gebruikersinterface. Adoptie is het doel.
Transform Data richt zich op een brede doelgroep, maar heeft een specifieke focus op de zakelijke en financiële dienstverleners, advocatenkantoren en juridische afdelingen.
De oplossingen van Transform Data versterken onder andere de adoptie van O365 en SharePoint en zorgen voor het optimaal gebruik van informatie binnen organisaties; bijvoorbeeld bij besluitvormingsprocessen of dagelijkse (mobiele) processen waarbij de beschikbaarheid van accurate gegevens ondersteunend is. Transform Data helpt organisaties de totale productiviteit van hun medewerkers te optimaliseren.

Meer informatie over Transform Data is te vinden op de website www.transformdata.eu of neem contact op met Rob Kubben via rob.kubben@transformdata.eu