MacLocks iPad anti-diefstal kabelslot met hardcase bescherming

Persbericht geplaatst door laptopcomfort op 14-12-2011
MacLocks iPad anti-diefstal kabelslot met hardcase bescherming

Maclocks Transparante hardcase met lichtgewicht kabelslot, iPad en iPad2 versie incl. screenprotector.

Diefstal van laptops komt regelmatig voor. Vandaar dat er oplossingen zijn gevonden met anti-diefstalsloten, waarbij je de laptop aan een tafel, verwarmingsbuis of ander groot object vastmaakt. Voor de iPad is er nu ook zo'n oplossing. Dat is nodig, want een iPad is nog gemakkelijker dan een laptop snel onder een trui of in een tas te verstoppen. En omdat er ook nog vaak persoonlijke foto's en e-mail op staat, is een goede beveiliging een goed idee. Aangezien de iPad geen veel gebruikte Kensington aansluiting heeft moest er een andere oplossing gezocht worden.
MacLocks heeft zo'n oplossing gemaakt: een hardcase van transparant plastic die tevens dienst doet als houder voor de iPad. En een stevig slot aan de zijkant met een staalkabel die je kunt vastmaken aan een stoel of tafel. De oplossing is ook handig voor bedrijven die een iPad bijvoorbeeld als demo of als schilderijlijstje in een winkel willen zetten.
Ook zeer geschikt voor bedrijfsmatige beveiliging van de iPad b.v. in restaurant, winkel, bibliotheek of op een beurs. Doordat men de iPad gewoon in de hand kan nemen heeft men meer bewegingsvrijheid als met de vaste iPad anti-diefstal oplossingen.
Kenmerken:
  • Transparante hardplastic case, tevens permanente beschermcase
  • Case heeft iPad-stand functie
  • 4 anti-slip nopjes op de achterkant, glijdt niet weg op glad oppervlak
  • Slot met staalkabel vast te zetten aan de zijkant
  • Licht (circa 400 gram) en klein van vorm
  • Staalkabel 2 meter genoeg om vast te leggen aan b.v. tafel of bureau
  • Levering
  • iPad anti-diefstal case
  • iPad anti-diefstalslot met 2 sleutels
  • Transparante iPad beschermfolie
  • Vanwege het verschil in afmetingen is er een aparte variant voor iPad en iPad2.
    Ook andere tabet en iPad anti-diefstal oplossingen