Makelaar start zoektocht naar het mooiste Pieten huis van Zandvoort | op eigen wijze

Persbericht geplaatst door marijetenbroeke op 08-11-2011

Anders dan anders moest het worden. Op eigen wijze. Een ludieke actie anders dan de standaard. Geen kleurplaten actie dus. Eigenwijs Makelaars start op maandag 14 november a.s. met een ludieke actie: een zoektocht naar het allermooiste Pieten huis van Zandvoort! Speciaal gericht op Eigenwijze en creatieve kinderen tussen de 4 en 10 jaar oud, woonachtig in Zandvoort aan de Zee.

Vanaf maandag 14 november 2011 kunnen gratis houten huisjes afgehaald worden bij Eigenwijs Makelaars, Grote Krocht 38 te Zandvoort en is het aan de kinderen hun fantasie erop los te laten en dit huisje om te toveren in het allermooiste Zwarte Pieten huis van Zandvoort. Gepimpte Pieten huizen, kunnen tot en metdonderdag 1 december 2011 ingeleverd worden.

Op vrijdag 2 december 2011 wordt een lange Pieten huizen straat gemaakt op het Eigenwijs kantoor en mag iedereen de kunstwerken komen bekijken. Voor iedere deelnemer aan deze actie zal er die middag een attentie klaar liggen bij de Eigenwijs open haard, en wie weet worden deze wel uitgedeeld door echte Zwarte Pieten?

De prijswinnaars worden op maandag 5 december op de website van Eigenwijs Makelaars bekend gemaakt. De hoofdprijzen: 4 toegangskaarten voor een dagje Winter Efteling , 4 entreekaartjes voor Circus Renz en een Eigenwijze Sinterklaas taart.

Meer info over de actie, kijk op: www.eigenwijs-makelaars.nl of mail naar actie@eigenwijsmakelaars.nl

Meer info mbt de actie vindt u in flyer en poster, welke ik op verzoek graag aan u toezend. Tevens heb ik een foto van 3 kinderen met het huisje in de hand, voor welke foto wij toestemming geven voor eventuele publicatie bij het artikel. Heeft u vragen of wenst u nadere informatie, neem dan contact op met marije@eigenwijsmakelaars.nlof bel 06-21897770 (ook buiten kantooruren bereikbaar)