Makemobile.nl; de applicatie om je site mobiel te maken

Persbericht geplaatst door netnotion op 22-07-2011
Makemobile.nl; de applicatie om je site mobiel te maken

Het mobiel bezoek aan websites is het afgelopen half jaar verdubbeld. Het aantal bedrijven, vooral in het MKB, met een mobiele site blijft hier ver op achter. Veel van dit soort bedrijven hebben geen mobiele variant van hun website. Hier willen wij verandering in gaan brengen door iedereen de gelegenheid te geven een goede en gebruiksvriendelijke mobiele site te laten bouwen en beheren voor een klein bedrag per maand. De komende 6 maanden is onze dienst ter introductie helemaal gratis!

Via makemobile.nl kan het MKB en de particulier snel en eenvoudig een mobiele website bouwen en beheren. Via een CMS kan er direct gebouwd worden aan een mobiele site die de preview in een iPhone toont. Door een javascript te plaatsen op de 'normale' site, wordt jouw mobiele variant getoond, zodra deze met een mobiel apparaat wordt opgevraagd.

Makemobile.nl is een oplossing voor midden- en kleinbedrijf. Het is geen maatoplossing; wij ontwerpen en ontwikkelen geen mobiele website op maat. Wat wij wel doen, is je een platform bieden om binnen een bepaald kader een volledig mobiele website te ontwikkelen en te beheren die aan alle eisen voldoet. Je kunt meerdere pagina’s en menu's aanmaken, eigen kleuren kiezen voor ieder element op de site, je kunt met formulieren werken voor reserveringen en nog veel meer...

Makemobile.nl is opgericht vanuit de gedachte dat mobiel surfen de toekomst wordt en misschien zelfs al is. Hoewel telecomproviders en telefoonfabrikanten vol inzetten op mobiel internet en steeds meer mensen gebruik maken van smartphones met internetverbindingen, lijkt er aan de contentzijde nog veel verbeterd te kunnen worden. Veel websites hebben geen mobiele variant wat het bezoek ervan via een smartphone niet bevordert.

Via makemobile.nl kan iedereen een mobiele site maken en die blijven beheren. De mobiele sites laden snel, zijn zeer gebruiksvriendelijk en de contactgegevens worden prominent vermeld.

Je maakt een account aan op makemobile.nl (tijdelijke gratis) en kunt direct aan de slag om een mobiele site te maken. Creëer menu’s, pagina’s, customize kleuren van iedere element, maak formulieren en bekijk direct de preview op de voorbeeld iPhone. Zodra de mobiele site aan je eisen voldoet, plaats je ons javascriptje op je ‘normale’ site. Vanaf dat moment wordt de nieuwe mobiele site getoond zodra je website met een mobiel apparaat wordt opgevraagd.

makemobile.nl is een initiatief en handelsnaam van netnotion.nl

Over netnotion.nl;
netnotion.nl is een jong bedrijf bestaand uit 4 man. We bedenken, ontwikkelen en exploiteren verschillende e-commerce concepten. Behalve eigen concepten doen we de online marketing voor derden. netnotion.nl b.v. is gevestigd in het centrum van Rotterdam. Werken bij netnotion.nl? Bekijk onze vacatures en stages.