Mooie opbrengst AH Nijkerk 600 jaar Ontbijt voor het hospice

Persbericht geplaatst door Presstige Public Relations op 26-07-2013
Mooie opbrengst AH Nijkerk 600 jaar Ontbijt voor het hospice

Het AH Nijkerk 600 jaar Ontbijt heeft een mooie opbrengst opgeleverd voor het hospice. Maar liefst 600 inwoners genoten afgelopen maandag, verdeeld over twee rondes, van een heerlijk ontbijt en gezelligheid. Hoofdsponsor Albert Heijn Nijkerk vulde de opbrengst van deze activiteit aan tot het prachtige totaal van 1000 euro.

Om de feeststemming bij het ontbijt te verhogen waren veel deelnemers gehuld in een passende outfit. De prijs voor de leukste outfit ging naar Eline Medendorp, coördinator zorg van Hospice Nijkerk. Zij verscheen gehuld in historische nachtkledij, compleet met nachtkaars.

Hospice Nijkerk e.o. is dankbaar voor de steun en kan donaties goed gebruiken. In het najaar worden namelijk twee extra kamers in gebruik genomen om de capaciteit van het hospice te verhogen. Eerder deze maand mocht het hospice een cheque in ontvangst nemen van de opbrengst van het lege flessen statiegeld dat AH klanten bij de Retourette aan de Frieswijkstraat, in de maand juni bij elkaar brachten. Deze actie bracht het mooie bedrag van 625 euro op.

www.hospicenijkerk.nl

Fotobijschrift 1 (Foto Arjen Gerritsma, www.graphicsound.nl)
Het AH Nijkerk Ontbijt leverde het mooie bedrag van 1000 euro op voor Hospice Nijkerk. Op de foto (v.l.n.r.) Marry van der Heiden (coördinator vrijwilligers Hospice Nijkerk), Eline Medendorp (coördinator zorg Hospice Nijkerk), Gerard van den Tweel (AH Nijkerk / Van den Tweel Groep), Nelleke Hegeman-Mekking (secretaris van de Stichting Vrienden van Hospice Nijkerk).

Nadere informatie wordt u graag verstrekt door Alida van der Hout, algemeen coördinator van Hospice Nijkerk. Telefonisch bereikbaar via nr.: 033 2473100.