Natuurlijk slank met Arasys IV van Lipar

Persbericht geplaatst door Influx PR op 02-05-2012
Natuurlijk slank met Arasys IV van Lipar

Rosmalen, 2 mei 2012 – Met het drukke dagelijks leven van tegenwoordig schiet de sportschool er nog wel eens bij in en dat terwijl een slank en gezond leven bij velen hoog in het vaandel staat. Om in te spelen op deze behoefte introduceert Lipar Arasys IV, een vernieuwend afslankapparaat dat intensiteit, effectiviteit en comfort combineert. De Arasys IV zorgt voor een natuurlijke spierstimulans door een speciaal signaal uit te zenden naar de zenuwen die direct in contact staan met de gewenste spieren. Doordat de Arasys IV-behandeling via de zenuwen werkt, komt het overeen met het signaal dat normaal gesproken door de hersenen wordt gestuurd. Dit veroorzaakt natuurlijke spiersamentrekkingen. Een Arasys IV-behandeling van staat gelijk aan een intensieve workout.

Door een behandeling met Arasys IV wordt het lichaam moeiteloos getraind; de spieren worden verbeterd en de omtrek van het lichaam neemt af. Doordat de workout de spieren traint en de spijsvertering versnelt, ontstaat een energiek en prettig gevoel. Tevens zorgt het voor een reductie van de opbouw van cellulite en breekt het lichaamsvet af. Een bijkomend voordeel is dat het lichaam tijdens deze pittige sessie het vet uit de omliggende cellen verbruikt zonder daarbij glucose te gebruiken. Dit voorkomt ophoping van melkzuur en dus spierpijn.

Carin Bruggeman, directeur Lipar: “De Arasys IV-behandeling versnelt op een natuurlijke manier de stofwisseling met gewichtsverlies als resultaat. Bovendien is de methode perfect voor gerichte training van probleemgebieden die met standaard oefeningen niet worden aangepakt. Tevens verbetert het de bloedsomloop, versterkt het de buikspieren en huid en vermindert het striae.”

Alleen de juiste zenuw kan een volledige spieraanspanning tot stand brengen. Bij normale sportoefeningen sturen de hersenen een signaal naar de zenuwen om de spieren te laten samentrekken. Om dit proces op een zo natuurlijk mogelijke manier na te bootsen, stuurt de Arasys IV een signaal door naar de zenuwen die zijn verbonden met de te trainen spieren. Na het signaal van Arasys IV te hebben ontvangen, sturen de zenuwen een signaal voor een inspannende oefening door naar de spier. Deze reageert vervolgens met een sterke samentrekking, net zoals hij doet bij de uitvoering van een krachtige, fysieke activiteit.

De Arasys werd oorspronkelijk uitgevonden voor onder andere spieratrofie aan de Universiteit van Londen in 1990. Daarna kreeg de Arasys een verbetering aan het Business Innovation Centre (BIC) in het Verenigd Koninkrijk. De voordelen van de ontwikkeling in een dergelijk onderzoekscentrum zijn samenwerking met de beste wetenschappers in Europa - zodat er sprake is van slagvaardig onderzoek - kwaliteitsbewaking en toewijding.

Bruggeman: “In mijn eigen salon Studio Vita Novaheb ik de grote voordelen van het werken met Arasys IV al ondervonden. Onze klanten zijn zeer tevreden over dit apparaat dat in korte tijd op een comfortabele manier het lichaam kan trainen met een zichtbaar resultaat! Tijdgebrek is niet langer een excuus om fit te worden, want een behandeling is zo achter de rug!”

Meer informatie over de Arasys is te vinden op de website van de leverancier: www.lipar.nl

Over Lipar
Lipar is een jonge onderneming gericht op de beauty- en welnessindustrie met Carin Bruggeman aan het roer. In haar studio in Rosmalen is Carin zeven jaar geleden begonnen met de voorloper van de huidige Arasys-apparatuur. Arasys is een Engelse leverancier van producten die zijn ontworpen om gezondheid, fitheid, natuurlijke jeugdigheid en vitaliteit optimaal te houden. Sinds 2011 verkoopt Lipar de apparatuur van Arasys op het vasteland. Na een intensieve training en kennismaking is hier ook de iPico-gezichtsapparatuur aan toegevoegd. Tevens is Lipar leverancier voor de LymphoMed, apparatuur voor lymfedrainage.

Voor redactionele informatie
Influx PR, Hilde Mussche/Corrie Lalkens, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, e-mail: arasys@influx-pr.com.

afmelden

Meestgebruikte trefwoorden