Natuursteen producten

Persbericht geplaatst door lieke op 14-05-2014

Producten van natuursteen kunnen grofweg ingedeeld worden in vier aspecten. Deze aspecten zijn Indoor, Outdoor, Projects en Slabs. Het betreft hier dus zowel particulier als zakelijk gebruik. De mogelijkheden van producten gemaakt van natuursteen zijn eindeloos. In dit artikel wordt er per aspect wat verteld over de geweldige mogelijkheden. Laat je inspireren door natuursteen producten en kom er achter hoe geweldig dit product is.

Wat is natuursteen
Natuursteen is een heel breed begrip. Het betreft een natuurproduct zoals de naam al doet vermoeden. Doordat het een natuurproduct betreft is elk product van natuursteen uniek. Geen enkele steen is namelijk het zelfde. Daarnaast is natuursteen gemakkelijk in gebruik. Het kan namelijk goed tegen een stootje. Verder is het een materiaal dat gemakkelijk te onderhouden is en zeer duurzaam is.

Indoor natuursteen
Wanneer u natuursteen binnenshuis wilt gebruiken zijn daar diverse mogelijkheden voor. Zo kunt u vloertegens, wandbekleding en sanitair van natuursteen aanschaffen. Elk product heeft zijn eigen charme. En doordat de natuurproducten verkrijgbaar zijn in verschillende soorten, maten en kleuren kunt u altijd datgene vinden wat bij u en uw stijl past.

Outdoor natuursteen
Bij outdoor natuursteen kunt u denken aan sierstenen, zwerfstenen, monolieten, grind, split, zand, bestrating, tegels, constructieve materialen en decoratieve materialen. Het gaat hier voornamelijk om het aankleden van een tuin en terras. Met natuursteen producten in uw tuin kun je de gewenste sfeer creƫren, er zijn immers tal van mogelijkheden.

Projects
Wat projects betreft gaat het om zakelijke relaties. De afdeling projects levert tailormade natuursteenproducten aan gemeenten, aannemers en andere ontwikkelaars van grote projecten.

Slabs
Het aspect slabs gaat over de plaatmaterialen. Bij Natuursteen Holland in Gasselte is de grootste collectie van plaatmaterialen te zien.

Bij Michel Oprey & Beisterveld bieden ze al deze aspecten aan. En wanneer u een natuurproduct bij deze organisatie aanschaft, bent u verzekerd van de beste kwaliteit. Zij zijn immers niet voor niets marktleider in Nederland en top 10 bedrijf in Europa. En natuursteen is er voor iedereen, ongeacht je smaak. Door de talloze vormen, maten, kleuren en soorten zit er altijd iets bij wat jij mooi vindt.