NEC-Business Club leden leren nieuwe aanpak sales en acquisi

Persbericht geplaatst door Lagosto op 15-03-2011
NEC-Business Club leden leren nieuwe aanpak sales en acquisi

Nijmegen, dinsdag 15 maart 2011 – Voor OSRN (Ondernemers Sociëteit Regio Nijmegen) NEC business associates vindt op 21 maart een “Salesverrassessie” plaats. Leden kunnen in een uitdagende interactieve middag aan de slag onder begeleiding van Carola Rodrigues, eigenaresse van het snel groeiende Salesbedrijf, Lagosto en expert op het gebied van Sales, acquisitie en marktbenadering.

Over de Salesverrassessie

De meest recente verkooptechnieken komen in de nieuwe Salesverrassessie aan bod. Er wordt stilgestaan bij de rol van social media, internet marketing, SEO (Search Engine Optimization), écht onderscheidend vermogen, presentatievaardigheden en telefonische acquisitie. Op een inspirerende en interactieve manier worden deelnemers geprikkeld om nieuwe wegen in te slaan onder leiding van experts op het gebied van de verschillende marketing en Sales tools. De Salesverrassessie is kosteloos, het enige dat de deelnemers mee hoeven te nemen is een verrassing voor de mensen van Lagosto.

Sales als belevenis

Sales is een prachtig vak, vindt Carola Rodrigues. “Wij willen mensen verschillende facetten van het Salesvak laten ervaren op een innovatieve en motiverende manier. Door samen te werken met onze partners zijn wij in staat om de mensen deze middag een belevenis mee te geven. Het moet anders zijn, leuk zijn én toegevoegde waarde hebben. En de samenwerking met onze partners garandeert dit allemaal.”

Nick Twaalfhoven van Doperwt zal voor een culinaire verrassing zorgen. En last but not least is er voor de meest verrassende deelnemer van de middag nog een topverrassing van de hand van Willem Marten van Tessuto Divino. Verrassend is het toverwoord, waarbij Sales de hoofdrol speelt.

Landelijk

Niet alleen leden van de OSRN krijgen de kans om kennis te maken met de expertise en ervaring van Lagosto. De Salesverrassessies worden binnenkort door heel Nederland gegeven.

OSRN Salesverrassessie

Wanneer: Maandag 21 maart van 15.00 – 18.30 uur

Locatie: NEC stadion, Stadionplein 1 Nijmegen

Over Lagosto
Lagosto is een one-stop Salesbureau dat advies geeft aan haar relaties over Salesprocessen-en strategieën. Een belangrijk onderdeel hiervan is dat Lagosto alle verkoopactiviteiten van haar opdrachtgevers uit handen neemt. Vanuit een vaste kern en een groeiend aanbod aan ervaren gelieerde freelancers levert Lagosto een breed assortiment aan offline en online advies- en acquisitiediensten voor zeer uiteenlopende marktsegmenten.

Meer informatie:

Martha Daams