Nieuw bij Epatra: Service Level Agreement

Persbericht geplaatst door Epatra B.V. op 16-04-2012

Epatra – tot uw dienst
Epatra is al jaren een betrouwbare distributeur in de AV markt. Zoals u gewend bent van ons noemen wij ons graag Uw Dienstributeur. Wederom gaan wij een stap verder met de introductie van ons Service Level Agreement (SLA).

Service Level Agreement
Door middel van diverse nieuwe producten willen wij u als dealer verder van dienst zijn. Wij zien een toename en vraag naar service- en onderhoudscontracten op de installaties die wij in opdracht van mogen realiseren.

Daarom hebben wij verschillende Service Level Agreement (SLA) toegevoegd in ons assortiment. De verschillende SLA’s zijn er in een Silver en Gold variant. De SLA’s zijn er in de volgende product/installatie groepen:

• Projectiescherm installatie
  • Digibord installatie
  • Touchscreen installatie
  • Luxe installatie tot €10.000,-
  • Luxe installatie vanaf €10.000,-
  • U kunt de verschillende SLA contracten vinden op onze website.

Afspraak
    Wilt u meer weten over de SLA contracten? En eens van gedachte met ons over wisselen wat de mogelijkheden voor u zijn? Wij komen graag bij u ons langs om in een persoonlijk gesprek de SLA contracten toe te lichten. U kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier of bel ons op +31 (0)78 – 68 11 42 0 voor een afspraak.