Nieuw in assortiment Onderhoud Houten Vloeren

Persbericht geplaatst door Bona Benelux BV op 01-06-2016
Nieuw, speciaal voor geoliede houten vloeren, reinigen en voeden
Bona breidt assortiment reinigingsproducten uit!
Nieuw in het onderhoudsassortiment is een reinigingsmiddel speciaal voor geoliede houten vloeren, verkrijgbaar in diverse verpakkingen.

Met het product “Bona Reiniger voor Geoliede Vloeren” wordt de parketolie èn daarmee de houten vloer nu nog beter beschermd. Het bestaande product “Bona Houten Vloer Reiniger” kan ook worden gebruikt op houten vloeren afgewerkt met parketolie, maar door de speciale formule van het nieuwe product “Bona Reiniger voor Geoliede Vloeren” wordt het geoliede oppervlak niet alleen gereinigd, maar ook gevoed waardoor er extra bescherming wordt geboden (dit product is daarom alleen maar geschikt voor oppervlakken afgewerkt met parketolie).

Het nieuwe product is leverbaar in een 850 ml cartridge, waardoor dit product in de Bona Spray Mop kan worden gebruikt - de cartridges van de Bona Spray Mop zijn hervulbaar en/of te vervangen door een andere cartridge - ideaal dus. Tevens verkrijgbaar een 2,5 liter can Navulling.

Bona heeft een speciale actie voor dit product in de maand juni. Bij iedere aankoop van 1 blik parketolie Bona Craft Oil 2K (alle kleuren) krijgt men 1 cartridge Bona Reiniger voor Geoliede Vloeren gratis! Actie is geldig van 1 t/m 30 juni 2016

Zie ook: https://www.bona.com/nl/Professional/Parketteurs/Bona-Nieuwsbrief/