Nieuw Partnerschap Breidt Datacentric Portfolio Iit

Persbericht geplaatst door seahawkman op 05-03-2020

10 februari 2020 - BIS, maker van Grooper, het toonaangevende softwareplatform voor het ontdekken en transformeren van ongestructureerde gegevens in bruikbare informatie, kondigt een samenwerking aan met ImageNet Consulting, Inc., een nationale top tien Laserfiche-aanbieder. Deze samenwerking werd gevormd om data-integratie toe te voegen aan intelligente documentworkflows.

Intelligente documentclassificatie en gegevensintegratie

De markt voor enterprise content services biedt nu een nieuwe mogelijkheid om intelligente documentclassificatie en data-integratie toe te voegen. Door beeldverwerking te gebruiken voor betere optische karakterherkenning, zullen Grooper's machine learning-algoritmen niet alleen documenten automatisch classificeren, maar tegelijkertijd relevante bedrijfsinformatie extraheren.

“Dit nieuwe automatiseringsniveau helpt bij het beëindigen van handmatige gegevensinvoer en biedt tegelijkertijd nieuwe gegevensbronnen. Organisaties gebruiken deze gegevens om diepere marktinzichten te creëren, beter geïnformeerde beslissingen te nemen en meer te weten te komen over kritieke informatieworkflows, "zei Jason McManus, vice-president van Strategische Allianties van BIS.

Verbeterde inhoudsservices

Deze nieuwe mogelijkheid biedt meer betekenisvolle en intelligent op documenten gebaseerde processen voor de Laserfiche-gemeenschap. Nu zijn beide documenten en de gegevens erin nauw geïntegreerd in zakelijke workflows. Dit vergroot de operationele voetafdruk voor oplossingen voor elektronisch contentbeheer.

Het uitbreiden van op imaging gebaseerde workflows met elektronische inhoud en data-integratie biedt nieuwe mogelijkheden. "Dit maakt gebruik van onze expertise op het gebied van document- en contentbeheer door ons te helpen ook uit te breiden naar gegevensintegratie," zei Ramsey Oklah, Director of Sales and Architecture - ECS Division van ImageNet Consulting. "Nu brengen we onze bestaande documentlevenscyclusprocessen naar een nieuw niveau - om de algemene bedrijfsfunctie te verbeteren door gegevensintegratie."

Nieuwe kansen voor BIS, Laserfiche en ImageNet Consulting

"De Grooper-integratie met Laserfiche en de samenwerking met ImageNet Consulting opent voor ons een hele nieuwe wereld die we nog nooit hebben aangeraakt", aldus McManus. “Nieuwe accounts, nieuwe partnerschappen en ik zie dat ImageNet de vlag van Grooper draagt. Ik ben altijd op zoek naar schaalbare herhaalbare ecosystemen en deze nieuwe integratie met Laserfiche opent een enorme markt. "

Neem voor meer informatie over de Grooper-Laserfiche-integratie contact op met:

Jason McManus
jmcmanus@bisok.com
Or visit www.grooper.com

Over BIS

BIS, opgericht in 1986, lost problemen op met gegevensextractie en integratie voor organisaties die meer van hun gegevens eisen. BIS heeft nationale erkenning gekregen met een softwareplatform genaamd Grooper. Ingebouwde machine learning, natuurlijke taalverwerking en geavanceerde classificatiemogelijkheden maken Grooper een krachtig datawetenschappen- en data-integratieplatform. Door gebruik te maken van Grooper, realiseert BIS een snelle groei door strategische partnerships en eersteklas oplossingen in de gezondheidszorg, olie en gas, onderwijs, financiële dienstverlening en de overheid. Meer informatie op www.bisok.com. of https://www.bisok.com/grooper-data-capture-method-features/document-classification/