Nieuw Regus Business Centre Brussel

Persbericht geplaatst door Annverplancke23 op 01-11-2013
Nieuw Regus Business Centre Brussel

Hoe kan u voor uzelf en voor uw bedrijf kostbare tijd en geld uitsparen en toch alle comfort en kwaliteit geven zoals dit van een bedrijfsleider verwacht wordt? Regus biedt u dé oplossing met het zesde Business Center Brussel dat begin oktober zijn deuren opende. Een betaalbaar en flexibel aanbod voor zowel beginnende ondernemingen als multinationals.

Waar ligt het nieuwe Business Center Brussel?

Het nieuwe Business Center Brussel is gevestigd op de zesde verdieping van het Basilix Business Center aan de Charles-Quintlaan. Een uitstekende locatie aan de rand van Brussel, die gemakkelijk bereikbaar is zowel per auto, per trein of met het openbaar vervoer.

Het Bridge gebouw ligt vlakbij de oprit van de autosnelweg en in de nabijheid van de grote ring rond Brussel. Ook treinreizigers kunnen snel en gemakkelijk het Business Center Brussels bereiken dat op 10 minuten afstand ligt van het Noord Station. Het openbaar vervoer heeft aan de site stopplaatsen.

Weg met de stress van het dagelijkse fileleed in Brussel.

Waarom kiezen voor een bedrijvencentrum?

Het Business Center Brussel biedt een waaier aan diensten aan, ondersteund door professionele mensen.

U kan er niet alleen terecht voor een volledig uitgerust kantoor maar u kan er ook vergaderzalen en opleidingsruimtes huren met alle faciliteiten. Er zijn business lounges beschikbaar waar u comfortabel en in alle rust kan werken.

U kan er het videocommunicatiesysteem huren zodat u belangrijke gesprekken met uw partners wereldwijd kan voeren zonder het land te moeten verlaten of te moeten investeren in dure apparatuur.

Het Business Center Brussel kan ook een vervangende werkplek zijn in noodgevallen of zelfs uw virtueel kantoor waar alles op professionele wijze voor u geregeld wordt tijdens uw afwezigheid.

Bovendien hebt u bij het Business Center Brussel de flexibiliteit om uw kantoorruimte te doen groeien of te doen inkrimpen in functie van uw activiteiten en op die manier bespaart u ettelijke Euro's op uw vastgoedkosten. U betaalt enkel voor de ruimte die u nodig hebt.

Kies voor een gemakkelijke, comfortabele, betaalbare maar vooral degelijke oplossing.

Het Business Center Brussel kan alleen maar een win-win situatie zijn voor iedereen.

Meestgebruikte trefwoorden
van Annverplancke23: