Nieuw, verkoop garages Boxx Garagepark Assendelft

Persbericht geplaatst door Boxxgarageparken op 06-07-2012
Nieuw, verkoop garages Boxx Garagepark Assendelft

Begin van het jaar nam Boxx Garageparken (via BouwBoxx BV) het niet afgebouwde garagepark te Assendelft over van Thomson Vastgoed. 41 grote garages van 32m2 zijn inmiddels gebouwd en verkocht. Nadat Boxx Garageparken de nodige veiligheidsmaatregelen trof, start het nu met de verkoop van de volgende fase. Dit betreft 24 van de uiteindelijk 81 nieuw te bouwen garages en bedrijfsruimten op de eerste en tweede verdieping. De verdiepingen zijn uitstekend bereikbaar met een grote autolift.

Boxx Garageparken begint met de tweede fase van het Garagepark Assendelft. Het bedrijf verkoopt 24 grote luxe multifunctionele garages. Kopers bepalen zelf hoe ze hun GarageBoxx willen gebruiken en – uniek – welk formaat ze nodig denken te hebben. Boxx organiseert iedere tweede zaterdag van de maand een open dag. Iedereen is welkom in Assendelft aanstaande zaterdag 14 juli van 10:00 tot 14:00 uur aan de Omweg 38 op het bedrijventerrein ‘Rode Ring’.
Uniek: bepaal zelf toepassing en formaat
De nieuw te bouwen Individuele garages zijn te koop of te huur. Het vloeroppervlak van de units varieert in grootte van een kleine Boxx van 6,5m2 of 12,8m2, via diverse tussenmaten, tot de grotere Boxxen van 25m2 of zelfs 40m2. Hiermee biedt Boxx Garageparken een veel grotere diversiteit en flexibiliteit aan maten en mogelijkheden. Uiteraard blijven we ook de huidige ‘standaard’ units van 32m2 aanbieden.
De units zijn uitstekend geschikt als werkplaats, opslagruimte of als stalling voor caravan of oldtimer. Alle garages beschikken over een elektrische transportdeur en zijn bijna vier meter hoog. Tijdens de bouw kan de koper zelf het formaat bepalen. Dat geeft de gebruiker nu de unieke gelegenheid om zelf te bepalen hoeveel garage hij nodig heeft. Boxx biedt op aanvraag diverse opties, zoals een extra deurvoorziening, aanpassingen aan elektra (krachtstroom), entresol, etc. De koper bepaalt, Boxx bouwt. De flexibele mogelijkheden leveren de goedkoopste prijs/ruimte verhouding op. Kopers kunnen zich inschrijven als bedrijfsvestiging en alle onderhoud- en beheerszaken zijn ondergebracht in een professionele VVE.
Ideale investering
De praktijk wijst uit dat de units ook een ideale investering zijn. Zusteronderneming Boxx Opslagverhuur verhuurt ze al, met een rendement van meer dan 10%. Dat is ook handig voor de ondernemers die nu willen profiteren van groeiverwachtingen en meerdere geschakelde units naast elkaar kopen. Ze kunnen eerst zelf een unit gebruiken en de rest verhuren. Om daarna, bij groei, de overige unit(s) weer zelf in gebruik te nemen.
Voor meer informatie over de open dagen of Boxx Opslagverhuur, bent u meer dan welkom op 06-20280575 of www.boxx.nl/garageparken

Boxx Garageparken is een zusteronderneming van Boxx Opslagverhuur. Ook bij de verkoop en verhuur van garages wil Boxx de verwachtingen overtreffen. In prijs, kwaliteit en gemak. Meer service voor minder geld. Voor iedereen die even of wat langer spullen wil opslaan. Privé of zakelijk en zo dicht mogelijk bij huis. Boxx heeft goed nagedacht over slimme toepassingen.

Voor meer informatie:

Olaf Kaashoek