Nieuwe vergelijktool verandervanenergie.nl

Persbericht geplaatst door netnotion op 28-09-2011
Nieuwe vergelijktool verandervanenergie.nl

Vanaf vandaag draait verandervanenergie.nl op een nieuwe en unieke vergelijkingstool. We hebben de afgelopen 1,5 jaar gebruik gemaakt van een vrij algemene vergelijkingstool waar ook de concurrentie vaak gebruik van maakte. De nieuwe tool is uniek en wordt op dit moment alleen door verandervanenergie.nl gebruikt. Het is vanaf nu mogelijk om te filteren op bijvoorbeeld groene- of grijze stroom, duur van het contract en op leverancier. Op deze manier willen we meer duidelijkheid geven in de energiecontracten. Het moet zo ook makkelijker worden om voor duurzame energie te kiezen. Men kan namelijk kiezen om alleen leveranciers van duurzame energie met elkaar te vergelijken. Makkelijk energie vergelijken!

Behalve de nieuwe vergelijktool zijn er meer verbeteringen. Zo hebben we een nieuw en gratis telefoonnummer voor de klantenservice en kunt u gratis teruggebeld worden wanneer u vragen hebt. De klantenservice is deskundig en helpt u op weg in uw zoektocht naar de juiste leverancier. Natuurlijk kunt u ook direct telefonisch bestellen en/of overstappen.

Over de site; Op verandervanenergie.nl vergelijkt en bestelt u eenvoudig en veilig energie van alle verschillende leveranciers. De site focust op duurzame energie. Hier wordt veel nieuws over geschreven en aandacht aan de leveranciers besteed. Met de nieuwe vergelijktool wordt het nog makkelijker om voor duurzame energie te kiezen. Sinds 2009 is verandervanenergie.nl online als vergelijkingssite. Vanaf het begin is het overstappen benadrukt. Overstappen van energieleverancier is enorm eenvoudig, in tegenstelling tot internet, bellen en/of televisie verandert er niets bij u thuis zodra u van energieleverancier verandert. Zo kan er gemakkelijk een mooie besparing optreden en voor u verandert alleen de afzender van de factuur.

verandervanenergie.nl maakt onderdeel uit van netnotion.nl. Andere sites van netnotion.nl zijn bijvoorbeeld verandervanprovider.nl (internet, bellen en tv vergelijken).

netnotion.nl richt zich volledig op internet. Met internet marketing, zoekmachine optimalisatie en eigen e-commerce concepten durven we wel te zeggen dat we verstand van internet hebben. Door volgens de richtlijnen van Google en vooral pro-actief te werk te gaan, weten we de sites van onze klanten en de eigen concepten goed vindbaar te krijgen. netnotion.nl is gevestigd in hartje Rotterdam. Onze aanpak is een resultaat gerichte, no-nonsense methode waarbij de site van de klant centraal staat.