Nijmegen kantoorruimte huren - alle feiten op een rijtje

Persbericht geplaatst door Regus op 15-08-2012
Nijmegen kantoorruimte huren - alle feiten op een rijtje

Wil u kantoorruimte huren in Nijmegen, de stad met een rijke geschiedenis? Het zou één van de oudste steden van Nederland zijn en was onderdeel van het Romeinse rijk. Het 10e Romeinse legioen bouwde hier een enorm fort waar nog steeds restanten van te bezichtigen zijn en nog regelmatig vinden er opgravingen plaats waar met succes romeinse spullen boven grond komen. Het was voor de Romeinen een belangrijk handelscentrum, iets wat ze tot de dag van vandaag in ere houden in Nijmegen. De Romeinen hadden dan wel geen behoefte om kantoorruimte te huren in Nijmegen maar de markt draaide goed daar ze op een mooi salaris konden rekenen. De naam Nijmegen is dan ook een afleiding van het Romeinse – Novia Magus – wat nieuwe markt betekent.

Kantoorruimte huren in Nijmegen betekend garant staan voor de eisen van zakenpartners, klanten en werknemers en dit wereldwijd. Het ondernemingsklimaat is er optimaal en dit is zeer belangrijk voor de stad op zich, die dan ook meewerkt aan een beleid vol goede voorwaarden voor bestaande of nieuwe bedrijven. De lokale wetgeving wordt beter gestroomlijnd en vereenvoudigd waar dit kan en blaast leven in de binnenstad door bijscholing, vernieuwing, veiligheid en bereikbaarheid.

Centraal gelegen vinden we het FiftyTwoDegrees gebouw terug, één van de meest trendy adressen om kantoorruimte te huren in Nijmegen. Het eigenwijze gebouw is 18 verdiepingen hoog en heeft bovenaan een knik die ombuigt in een hoek, een sterk staaltje hedendaagse architectuur. Het gebouw werd ontworpen als uniek zakelijk, cultureel en sociaal centrum en herbergt veel wetenschappelijke bedrijven en daar Nijmegen in ‘Health Valley’ ligt is er uiteraard ook een groot aantal publieke en private bedrijven die de gezondheidszorg, geneeskunde en technologie verder ontwikkelen.

Werken, ontmoeten en inspireren staan centraal in een omgeving met internationale allure. Een unieke plek om kantoorruimte te huren in Nijmegen. De vergaderzalen binnen het gebouw kijken uit over het centrale plein, Central Plaza genaamd, met zijn uitstekende restaurants, koffiebars en conferentiecentra.

De binnenstad en de bedrijvenzones zijn vlot te bereiken, kantoorruimte huren in Nijmegen geeft dan ook praktisch geen fileproblemen. En de ligging naast een belangrijk binnen kanaal en de spoorweg aan de grens Nederland – Duitsland biedt optimale verschepingsmogelijkheden.