Nijverdals reclamebureau brengt Europese marktleider naar hoger niveau

Persbericht geplaatst door JustinBosch op 12-10-2016
Nijverdals reclamebureau brengt Europese marktleider naar hoger niveau

Grote organisaties vinden de weg naar Nijverdal
Het Nijverdalse reclamebureau Moddit is blij met deze opdracht: “Sinds juni 2016 werken we samen met BJVH Strategie, Branding en Creatie uit Hengevelde. Samen werken we aan effectieve communicatieve uitingen voor kleine en grote organisaties. Juist bij grote partijen, waarbij vaak een totaalconcept gewenst is, merken we dat deze samenwerking optimaal tot z’n recht komt. Daarnaast is het natuurlijk ontzettend leuk dat naast een groot aantal Nijverdalse klanten, steeds vaker grote namen de weg naar ons kantoor in Nijverdal weten te vinden!”, aldus Simon Hogenkamp, mede-eigenaar van Moddit.

Totale ontzorging werpt zijn vruchten af
Très Chic is de Europese marktleider als het gaat om bruidsmode. Om zoveel mogelijk eenheid te creëren in al hun uitingen kozen zij voor een nieuwe uitstraling voor alle communicatie uitingen, zowel online als offline. Zo heeft Moddit onder andere twee nieuwe websites ontwikkeld, het lookbook voor 2017 ontworpen, banners gemaakt en de online marketing verzorgd. Hogenkamp geeft aan dat juist de totale ontzorging zo leuk was: “De opdracht voor ons was om één stijl te hanteren in online en offline communicatie uitingen, die elkaar ook nog eens versterken. En dat is gelukt!”.

Nieuwsgierig naar het resultaat?
De websites www.treschic.nl en www.treschic-bruidsmode.nl zijn deze week live gegaan.