NWWI taxatie Amsterdam

Persbericht geplaatst door Click to Business op 17-05-2016
NWWI taxatie Amsterdam
Een NWWI taxatie in Amsterdam laat u door Amstelstede Makelaardij BV verzorgen. Een NWWI taxatie kunt u laten uitvoeren voor diverse doeleinden. U wilt bijvoorbeeld een woning (ver)kopen, uw woning verbouwen of uw hypotheek oversluiten. Dit zijn natuurlijk belangrijke financiƫle beslissingen die u niet elke dag maakt. Het daarom van belang dat de taxatie betrouwbaar en kwalitatief is. Het NWWI zorgt ervoor dat elke taxatie volgens duidelijke richtlijnen tot stand komt. Taxateurs die zijn aangesloten bij het NWWI, moeten aan strenge voorwaarden voldoen. Amstelstede Makelaardij BV kent de regio en leveren u een betrouwbaar taxatierapport.

Onze taxaties vallen onder de norm die de banken hanteren en zijn in lijn met de voorwaarden voor de NHG (Nationale Hypotheek Garantie). Wij werken volgens de NEN 2580 norm. Verder zijn wij aangesloten bij de NVM (Nederlandse vereniging van Makelaars), MVA (Makelaarsvereniging Amsterdam) en uiteraard als Register Makelaar Taxateur geregistreerd bij de Stichting VastgoedCert.

Laat uw taxatie door ons verzorgen in Amstelveen en Diemen

Laat ook uw taxatie in Amstelveen of Diemen verzorgen door Amstelstede Makelaardij BV. Daar wij een klein makelaarskantoor zijn met minimale overheadskosten kunnen wij onze diensten voor een scherp tarief leveren. Wij zijn zeer flexibel en kunnen binnen een week uw taxatie verzorgen. Voor spoedtaxaties kunnen wij u vaak dezelfde dag nog van dienst zijn. U ontvangt het taxatierapport, na de validatie van het, binnen 5 werkdagen in huis.

Naast NHG taxaties kunt u ook voor standaard taxaties, NWWI taxaties en BOG taxaties bij ons terecht.

Vooral uw vragen

Voor al uw vragen of het maken van een afspraak voor uw NWWI taxatie in Amstelveen of Diemen kunt u ons bereiken via het aanvraagformulier. Ook kunt u een e-mail sturen naar info@amstelstede.nl, een fax sturen naar 020 45 35 028 of bellen met 020 45 35 029.