Omdat het leven al ingewikkeld genoeg is, just lounge.

Persbericht geplaatst door Veilingwinnaar op 17-06-2013

Wilt u ook optimaal genieten van uw tuin tijdens deze zomer? Koop een luxe lounge set . Veilingwinnaar.nl biedt vele verschillende luxe uitvoeringen aan voor een schijntje van de nieuwwaarde. De sets zijn helemaal nieuw en van top kwaliteit, Met deze loungesets hoeft u niet eens meer opvakantie!

Naast deze prachtige lounge sets biedt Veilingwinnaar ook nog ligbedden met tafel, complete diner sets, tuintafels en serveerwagens. Alle meubels beginnen bij een extra laag startbod en verzending is een optie.

De veiling sluit op donderdag 20 juni 2013 om 13:00 uur. U kunt de meubels op maandag 24 juni 2013 ophalen. Kiest u voor tansport dan worden de meubels op woensdag 26 juni 2013 bezorgd.

U kunt u gemakkelijk en gratis inschrijven op de website Veilingwinnaar.nl. U kunt vanaf 14 juni 2013 bieden op de zeer luxe lounge sets .

Veilingwinnaar B.V. veilt inboedel en restpartijen uit faillissement, reorganisatie of overtollige voorraad in opdracht van curatoren, banken en bedrijven. Wekelijks worden er nieuwe veilingen georganiseerd via www.veilingwinnaar.nl. U kunt zich gratis aanmelden op de site van veilingwinnaar om mee te bieden op de kavels.