Ontdek avontuurlijk Servië samen met Balkanvilla.nl

Persbericht geplaatst door balkanvilla op 18-01-2013
Ontdek avontuurlijk Servië samen met Balkanvilla.nl

BalkanVilla.nl bemiddelt in het verhuren van vakantiehuisjes tussen Servische eigenaren en buitenlandse toeristen. Wij bezoeken elk vakantiehuis persoonlijk en kennen het huis en de directe omgeving zodat we goed advies kunnen geven of een vakantiehuis voldoet aan de wensen van onze klanten. We onderhouden deze website en proberen hier zoveel mogelijk relevante informatie op te zetten. Klanten krijgen een uitgebreid informatie pakket over het huis dat is gehuurd en over Servië voor ze op vakantie gaan. Deze informatie stellen we persoonlijk samen, wij kennen Servië goed en hebben er een uitgebreid netwerk van lokale contacten die veel bijdragen aan Balkanvilla.nl

De website is ontstaan met het idee de Servische huiseigenaren te kunnen helpen hun vakantiehuizen en appartementen te verhuren (na veelvuldige verzoeken van Serven uit de directe omgeving). Dit idee sloeg aan, waardoor Balkanvilla.nl constant werkt aan een ruime keus vakantiehuisjes in Servië. Die lijst blijft groeien en wordt elk jaar beter want er wordt streng geselecteerd. Huisjes die zijn tegengevallen of huiseigenaren die zich minder goed gedragen dan verwacht, worden van de website verwijderd.