OpenText introduceert Tempo Express Edition

Persbericht geplaatst door Influx PR op 25-04-2012
OpenText introduceert Tempo Express Edition

Hoofddorp, 25 april 2012 – OpenText (NASDAQ: OTEX, TSX: OTC) maakt de algemene beschikbaarheid bekend van OpenText Tempo en introduceert Tempo Express Edition. Dit is een nieuwe versie waarmee organisaties snel een eigen oplossing kunnen opzetten om eenvoudig content in de cloud te delen en te synchroniseren. Beide edities beschikken over het gebruikersgemak van consumentgerichte cloudservices voor het delen van documenten, gecombineerd met streng records management en beveiliging, om te kunnen voldoen aan intern beleid en sectorgerelateerde regelgeving.

“Veilig publiceren, delen en synchroniseren van informatie op meerdere apparaten wordt steeds populairder bij gebruikers en dat verklaart de opkomst van cloud-gebaseerde diensten voor de consument. Voor organisaties betekent de consumenten-cloud echter nog een andere manier waarop informatie in de verkeerde handen kan vallen”, zegt Eugene Roman, Chief Technology Officer bij OpenText. “Tempo combineert het gebruikersgemak op consumentenniveau met bedrijfsbetrouwbaarheid en -veiligheid. Het verandert het tempo waarop informatie wordt gebruikt, gedeeld en opgeslagen door zakelijke gebruikers.”

Met OpenText Tempo en Tempo Express Edition, behouden organisaties de volledige controle over hun content. Voor gebruikers is de ervaring en functionaliteit te vergelijken met de populaire ‘file sharing services’ met volledige desktopintegratie en eenvoudige toegang tot gesynchroniseerde content van mobiele apps op alle populaire apparaten. En hoewel de gebruikerservaring niet verandert, wordt alle content nu opgeslagen achter de bedrijfsfirewall met een volledige audit trail, versiebeheer en toegangscontrole op basis van permissies.

OpenText Tempo Content Server Edition is ontworpen om bedrijven, die de OpenText ECM Suite al gebruiken of erin investeren een eenvoudige manier te bieden om bestanden te kunnen delen. Bovendien kunnen zij zo werken in combinatie met bestaande contentapplicaties en gebruiksinterfaces.

OpenText Tempo Express Edition biedt een aparte Tempo-omgeving die alleen of samen met andere contentrepositories wordt gebruikt. Dit geeft bedrijven een ‘out of the box’ manier om snel en eenvoudig documenten te delen. Terwijl ze de volledige controle behouden over waar content is opgeslagen en profiteren ze van uitgebreide content management mogelijkheden.

Belangrijke kenmerken van zowel OpenText Tempo als Tempo Express Edition zijn:

- Transparante integratie met de gebruikersdesktop, inclusief delen met interne en externe gebruikers;
- Mogelijkheid om content van een aantal computers, tablets of andere apparaten met elkaar te synchroniseren, zodat gebruikers altijd beschikken over de meest recente documenten;
- Een eenvoudig webinterface voor het beheren van bestandsinformatie, machtigingsinstellingen en het delen van bestanden;
- Een flexibel ontwikkelingsmodel waarmee organisaties OpenText Tempo volledig op afstand kunnen beheren of, een hybride model kiezen waarmee organisaties de controle over de informatie houden, maar de onderhoudswerkzaamheden uitbesteden aan OpenText.

Beschikbaarheid
OpenText Tempo Content Server Edition en OpenText Tempo Express Edition zijn beide beschikbaar. Voor meer informatie: www.opentext.com/tempo.

Volg OpenText via Twitter @opentext en op Facebook op http://www.facebook.com/opentext.

Over OpenText
OpenText, toonaangevend leverancier van Enterprise Content Management (ECM) softwareoplossingen, helpt organisaties bij het beheren van hun zakelijke content en het genereren van meerwaarde hieruit. OpenText beschikt over twee decennia aan expertise ter ondersteuning van 100 miljoen gebruikers in 114 landen. In samenwerking met onze klanten en partners brengen wij toonaangevende Content ExpertsTM bijeen om organisaties te helpen bij het vastleggen en behouden van corporate geheugen, verhoging van de merkwaarde, automatiseren van processen, beperken van risico's, compliance beheer en verbetering van het concurrentievermogen. Meer informatie is te vinden op www.opentext.com

Certain statements in this press release may contain words considered forward-looking statements or information under applicable securities laws. These statements are based on OpenText's current expectations, estimates, forecasts and projections about the operating environment, economies and markets in which the company operates. These statements are subject to important assumptions, risks and uncertainties that are difficult to predict, and the actual outcome may be materially different. OpenText's assumptions, although considered reasonable by the company at the date of this press release, may prove to be inaccurate and consequently its actual results could differ materially from the expectations set out herein. For additional information with respect to risks and other factors which could occur, see OpenText's Annual Report on Form 10-K, Quarterly Reports on Form 10-Q and other securities filings with the SEC and other securities regulators. Unless otherwise required by applicable securities laws, OpenText disclaims any intention or obligations to update or revise any forward-looking statements, whether as a result of new information, future events or otherwise.

Copyright © 2012 by OpenText Corporation. OPENTEXT and OPENTEXT TEMPO are trademarks or registered trademarks of OpenText Corporation in the United States of America, Canada, the European Union and/or other countries. This list of trademarks is not exhaustive. Other trademarks, registered trademarks, product names, company names, brands and service names mentioned herein are property of OpenText Corporation or other respective owners.

Voor redactionele informatie:
OpenText, Influx PR - Gerline van Wijnen/Hilde Mussche, tel: +31 (0)55 3663034, e-mail: opentext@influx-pr.com

Meestgebruikte trefwoorden
van Influx PR: