OpenText lanceert Global Brand Management-oplossing

Persbericht geplaatst door Influx PR op 22-05-2012
OpenText lanceert Global Brand Management-oplossing

Hoofddorp, 22 mei 2012 – OpenText (NASDAQ: OTEX, TSX: OTC) introduceert OpenText Global Brand Management, een nieuwe oplossing die marketingprofessionals tools biedt waarmee ze wereldwijd én over meerdere kanalen een overtuigende en consistente aanwezigheid van hun merk kunnen leveren. Global Brand Management is de laatste in een reeks van customer experience management-oplossingen die OpenText sinds afgelopen jaar op de markt heeft gebracht.

Tevens kondigde het bedrijf de release van OpenText Media Management 7.1 aan, een integraal onderdeel van Global Brand Management. Deze nieuwe release biedt uitgebreide integratie en samenwerking met interne en externe gebruikers, processen en technologie.

De OpenText Global Brand Management-oplossing zorgt ervoor dat een gehele organisatie digitale media kan produceren, gebruiken en publiceren en bovendien de bijbehorende processen kan automatiseren. De oplossing biedt de onderneming workflow om productiviteit te verbeteren en de gebruikerservaring te verrijken met een deskundige zoekoplossing waardoor gebruikers gedetailleerde informatie sneller vinden. Tevens biedt het de mogelijkheid om nieuwe digitale assets te creëren in de vorm van subclips van een video en kan het worden uitgebreid met integratie en samenwerking met interne en externe gebruikers, processen en applicaties.

“De OpenText Global Brand Management-oplossing richt zich op bedrijven om hun merkwaarde te vergroten, een belangrijk aspect waar Chief Marketing Officers overal mee te maken hebben”, aldus James Latham, Chief Marketing Officer bij OpenText. “Global Brand Management zorgt voor een transparante en veilige toegang tot alle digitale marketingcontent. Daardoor worden de productiviteit, integratie en prestatie verhoogd terwijl het tegelijkertijd bijdraagt aan het verbeteren van de ROI en het de total cost of ownership verlaagt. Uiteindelijk levert het een rijke en interessante klantervaring op.”

“Het OpenText media Management-platform is een goede investering omdat het zowel meer flexibiliteit als een groter gebruikersgemak biedt. Bovendien verhoogt het de productiviteit binnen de gehele organisatie”, zeg Donna Bible, Digital Asset Administrator bij Rosetta Atone, Inc. “Met Media Management, vinden we eenvoudig bestaande content terwijl we ondertussen binnen het bedrijf content kunnen delen over de verschillende afdelingen. Met als gevolg dat we ons inkoopbudget dit jaar met de helft hebben kunnen verminderen.”

Media Management 7.1 kan ook worden geïntegreerd met de recent aangekondigde oplossing van OpenText: de Managed File Transfer-oplossing. Deze oplossing biedt een gepatenteerde technologie die kan worden gebruikt om grote mediabestanden op een snelle en veilige manier te verplaatsen met volledige audit trails, zowel binnen de organisatie als naar partners en klanten. Bestandsoverdrachten die in het verleden uren in beslag namen, worden nu in enkele minuten afgerond. Dit bespaart marketeers veel tijd en het verbetert de productiviteit.

Voor meer informatie:

Volg OpenText via Twitter @opentexten op Facebook op http://www.facebook.com/opentext.

Over OpenText
OpenText, toonaangevend leverancier van Enterprise Content Management (ECM) softwareoplossingen, helpt organisaties bij het beheren van hun zakelijke content en het genereren van meerwaarde hieruit. OpenText beschikt over twee decennia aan expertise ter ondersteuning van 100 miljoen gebruikers in 114 landen. In samenwerking met onze klanten en partners brengen wij toonaangevende Content ExpertsTM bijeen om organisaties te helpen bij het vastleggen en behouden van corporate geheugen, verhoging van de merkwaarde, automatiseren van processen, beperken van risico's, compliance beheer en verbetering van het concurrentievermogen. Meer informatie is te vinden op www.opentext.com

Certain statements in this press release may contain words considered forward-looking statements or information under applicable securities laws. These statements are based on OpenText's current expectations, estimates, forecasts and projections about the operating environment, economies and markets in which the company operates. These statements are subject to important assumptions, risks and uncertainties that are difficult to predict, and the actual outcome may be materially different. OpenText's assumptions, although considered reasonable by the company at the date of this press release, may prove to be inaccurate and consequently its actual results could differ materially from the expectations set out herein. For additional information with respect to risks and other factors which could occur, see OpenText's Annual Report on Form 10-K, Quarterly Reports on Form 10-Q and other securities filings with the SEC and other securities regulators. Unless otherwise required by applicable securities laws, OpenText disclaims any intention or obligations to update or revise any forward-looking statements, whether as a result of new information, future events or otherwise.

Copyright © 2012 by OpenText Corporation. OPENTEXT and OPENTEXT GLOBAL BRAND MANAGEMENT are trademarks or registered trademarks of OpenText Corporation in the United States of America, Canada, the European Union and/or other countries. This list of trademarks is not exhaustive. Other trademarks, registered trademarks, product names, company names, brands and service names mentioned herein are property of OpenText Corporation or other respective owners.

Voor redactionele informatie:
OpenText, Influx PR - Gerline van Wijnen/Hilde Mussche, tel: +31 (0)55 3663034, e-mail: opentext@influx-pr.com

Meestgebruikte trefwoorden
van Influx PR: