OpenText verwelkomt Atos als Premier Partner tot het Partner Programma

Persbericht geplaatst door Influx PR op 03-11-2011
OpenText verwelkomt Atos als Premier Partner tot het Partner Programma

Hoofddorp – 3 november 2011Atos is toegetreden tot het Partner Programma vanOpenTextTM Corporation, toonaangevend leverancier van Enterprise Content Management (ECM) softwareoplossingen. Het OpenText competentieprogramma is bedoeld voor partijen die zich met de OpenText-oplossingen willen onderscheiden. Atos kan als premier partner het OpenText portfolio breed inzetten bij zowel bestaande als nieuwe klanten.

Atos is een System Integrator met een van de grootste ECM-practices in Nederland. De meer dan 5000 medewerkers van Atos leveren advies en expertise zodat klanten hun processen en projecten effectief kunnen beheren. Toetreding tot het OpenText Competence Partner Programma zal ervoor zorgen dat Atos deze dienstverlening verder kan optimaliseren.

Frits de Vos, ECM Practice Manager OpenText bij Atos: “Deze optimalisatie van de dienstverlening kunnen wij bewerkstelligen doordat al onze klanten nu gebruik kunnen maken van onze dienstverlening op het gebied van het OpenText portfolio. Bovendien sluit de propositie van OpenText goed aan bij de markten waarop Atos actief is."

“Verder ondersteunen wij door dit partnership een transitie van de Equens OpenText ECM Suite naar het rekencentrum van Atos. Een belangrijke klantengroep voor het OpenText portfolio zijn klanten die al gebruikmaken van het SAP ERP-platform. OpenText biedt geweldige mogelijkheden om alle vormen van digitale informatie naadloos te koppelen aan SAP-transacties, zodat eindgebruikers compleet zijn geïnformeerd vanuit de GUI’s die SAP ondersteunt”, vervolgt De Vos. “Wij ervaren de samenwerking met OpenText als zeer prettig. OpenText is een partij waarbij ondernemerschap en teamwork centraal staat. De wederzijds verwachtingen van dit partnership zijn dan ook hooggespannen!”

Ingrid Bosman, Country Manager Benelux van OpenText: “Atos heeft jarenlange ervaring op het gebied van OpenText productimplementaties Wij zijn daarom zeer verheugd over de toetreding van Atos tot het Partner Programma, waardoor wij optimaal kunnen profiteren van de kennis en best practices van Atos.Bovendien heeft OpenText nu toegang tot een aanzienlijk deel van de corporate klantenkring van Atos Nederland, waaronder een aantal grote internationals.”

OpenText International BV – Zuidtoren, Taurusavenue 15, 2132 LS Hoofddorp – T +31 (0)23 5652333

Atos, Postbus 8348, 3503 RH Utrecht, T. +31 (0)30 2911483

Over Atos

Atos is een internationale IT-dienstverlener met een jaaromzet van 8,7 miljard euro. Het bedrijf biedt werk aan 74.000 collega’s in 42 landen. Wereldwijd levert Atos aan haar klanten hi-tech transactieservices, advies en technologie, systeemintegratie en managed services. Atos focust op het aanbieden van zakelijke technologie die klanten vooruit helpt en in staat stelt hun onderneming van de toekomst te creëren. Atos is de wereldwijde IT-partner voor de Olympische Spelen en staat genoteerd aan de Paris Eurolist Market. Atos opereert onder de namen Atos, Atos Consulting & Technology Services, Atos Worldline en Atos Worldgrid.

Bezoek voor meer informatie www.nl.atos.net

Over OpenText
OpenText, toonaangevend leverancier van Enterprise Content Management (ECM) softwareoplossingen, helpt organisaties bij het beheren van hun zakelijke content en het genereren van meerwaarde hieruit. OpenText beschikt over twee decennia aan expertise ter ondersteuning van 100 miljoen gebruikers in 114 landen. In samenwerking met onze klanten en partners brengen wij toonaangevende Content ExpertsTM bijeen om organisaties te helpen bij het vastleggen en behouden van corporate geheugen, verhoging van de merkwaarde, automatiseren van processen, beperken van risico's, compliance beheer en verbetering van het concurrentievermogen. Meer informatie is te vinden op www.opentext.com

Voor redactionele informatie:
OpenText,
Influx PR - Gerline van Wijnen/Hilde Mussche, tel: +31 (0)55 3663034, e-mail: opentext@influx-pr.com

Meestgebruikte trefwoorden
van Influx PR: