Optoma introduceert de nieuwe Pico pocket projector PK120

Persbericht geplaatst door Epatra B.V. op 29-08-2011
Optoma introduceert de nieuwe Pico pocket projector PK120

In navolging van het success van de super compacte Optoma range van Pico projectoren introduceert Optoma nu de eerste opvolger die een beeld van ruim 170cm kan realiseren.

De Pico PK120 behoud het ‘pocket’ formaat met super licht gewicht van maar 145 gram en een intern geheugen van 2Gb waarmee ook zijn voorganger PK102 al een enorm success was, alleen nu met een veel hogere licht opbrengst.

Het interne geheugen kan gebruikt worden om de meeste bestaande formats op te slaan en de extra SD card slot maakt het mogelijk om op flexibele wijze eenvoudig de additionele content af te spelen.

Met de mogelikheid van ‘express-on covers’ heeft de gebruiker de mogelijkheid zijn/haar Pico te personaliseren met een andere kleur of design behuizing.

“De Optoma Pico PK120 is zonder twijfel de beste, op accu werkende Pico projector op de markt op dit moment,” Optoma kon zich al marktleider noemen in dit segment en met de een dubbel zo hoge licht opbrengst, zorgt de vernieuwde PK120 ervoor dat nog meer mensen kunnen genieten van deze mobiele manier van entertainment waarmee je kunt denken aan het afspelen van films, en fotos waar je ook maar bent maar ook om bijvoorbeeld aan te sluiten op je iPad® of iPhone®. De PK120 biedt ook een ideale manier om je collegas of klanten te imponeren; “gebruik hem tijdens je zakelijke professionele PowerPoint ® slides zonder je laptop meet e nemen.“

Het projecteren van fotos, films/videos of PowerPoint presentaties met de Pico PK120 is zeer eenvoudig door gebruik te maken van het SD card slot waar SD’s in kunnen van wel 32Gb.

In veel situaties betekent dit dat je dus inderdaad geen bron apparaat (bijv. laptop) meer mee hoeft te slepen. Ook hoef je geen zware voedings adapter meer mee te nemen omdat de PK120 een standaard oplaadbare accu heeft die ruim anderhalf uur mee gaat.

Maar in situaties waarbij toch gebruik gemaakt moet worden van een externe bron is er ook standaard een VGA en USB aansluiting aanwezig.

Het is zeer eenvoudig om een iPod®, iPhone®, Smartphone, digitale camera of een mobile game apparaat aan te sluiten met een van de mee geleverde kabels.

De PK120 is per direct leverbaar en heeft een adviesverkoopprijs van € 199 inclusief BTW.

Vragen? Bel of mail het verkoopteam van Epatra. 078-6811420 of info@epatra.nl