Opzienbarende visie

Persbericht geplaatst door Bureau Somar BV op 13-12-2014

Leef - Tijd Tijd =Illusie. Nu het feest van de Sint met Pieten binnen alle commotie toch nog gemoedelijk - in de oude sferen - is gevierd, kijken we uit naar het Kerstfeest met Vrede op Aarde . Dit Kerstfeest is voor velen een spiritualistisch soms zelfs esoterische gebeuren in de tijd. Wanneer we doordenken over die Tijd wordt het alsvanzelf een meer dan fascinerend thema. Het laat je niet meer los. Dit was althans de ervaring van de auteur van bovenstaande titel, die door een mystieke belevenis tot ontdekking kwam dat tijd een illusie is binnen ons dagelijks bestaan. Hoe langer men erover nadenkt hoe meer zekerheid men krijgt dat Tijd binnen onze Kosmos niet bestaat. Door de auteur wordt Tijd op boeiende wijze onder de loupe genomen, resulterend in een opzienbarende visie, die het fundament van de natuurwetenschap zal doen schudden. Schoorvoetend zal de wetenschap inzien dat de koers verlegd moet worden door o.a. als axioma aan te nemen dat binnen ons Universum, onze Kosmos geen Tijd voorkomt. Natuurlijk Tijd is er wel - we leven immers in en met de tijd - maar is inherent aan de mens en is voor de mens een illusie. De mens kent het begrip tijd door verstandelijke begrenzing die de gebeurtenissen in opeenvolging aan ons voordoen en waarmede ons brein geprogrammeerd is. De auteur neemt u niet alleen mee op reis in de geschiedenis van de Tijd - de kalendersystemen - maar ook op zijn mystieke reis waardoor het steeds duidelijker wordt dat wanneer er geen tijd is er ook geen leven, materie is, maar alleen energie, Universele Geest. De waarheid - het geheim- wordt verduisterd door de Tijd

Dit Geheimwordt onderweg onthuldalsu met de auteur mee op reis gaat.

Paperback in de Boekhandel: € 17,95 E-book in de webwinkel: € 5,95. Van dezelfde auteur verschenen eveneens: - Koninklijke Kunst; - De Mens, de Zoekende Mens; - Herta, de trouwe mensenvriend.

Alternatief: Een e-mail naar: a.aalders11@gmail.com - De Paperback“Leef-Tijd” € 15,95. - De 4 genoemde titels op CD of USB-STICK: € 24,95. Geen verzendkosten, factuur bijgevoegd.

Meer van Bureau Somar BV: