Parketvloer en reclame: bedrijfslogo, stadswapen, reclame op parketvloer maken: Bona Folietechniek

Persbericht geplaatst door Bona Benelux BV op 03-10-2011

Bona Folietechniek, in een paar stappen van de parketvloer een permanente reclame maken

Simpel creatieve ideeën vakkundig op de parketvloer aanbrengen.

Nieuw van Bona: bedrijfslogo's, ornamenten, stadswapens, teksten of afbeeldingen kunnen nu direct op de parketvloer worden aangebracht en worden afgewerkt/beschermd met Bona parketlakken.

De Bona Folietechniek kan eenvoudig worden geïntegreerd in het normale werk.

Reclamestickers of digitaal gedrukte motieven kennen we allemaal op auto's of reclameborden. Met de decoratieve muurprinten heeft deze techniek zijn weg gevonden in huiskamers en winkels.

Voor parketvloeren biedt Bona nu een oplossing om de motieven eenvoudig en permanent aan te brengen.

Zie alle informatie op www.bona.com/folietechnieknl

Bona AB is een familiebedrijf dat dateert van 1919. Het hoofdkantoor is gevestigd in Malmö, Zweden. Het bedrijfsmodel van Bona richt zich op het aanbieden van producten voor het leggen, het renoveren en het onderhouden voor de gehele levenscyclus van houten vloeren. Bona is marktleider op het gebied van lakken en oppervlaktebehandeling, met verkooppunten over de hele wereld en dochterondernemingen in 18 landen. Het bedrijf heeft productiefaciliteiten in Zweden, Duitsland, China en USA en heeft wereldwijd ongeveer 500 werknemers. www.bona.com