Partnership tussen IntraData en CTB Flex maakt digitalisering inschrijfproces klanten mogelijk via r

Persbericht geplaatst door Influx PR op 22-05-2013

Schiphol-Rijk/Ede, 22 mei 2013– IntraData en CTB Flex zijn onlangs een strategische samenwerking aangegaan om het inschrijfproces voor klanten van ICT-dienstverlener CTB Flex efficiënter te maken en volledig te digitaliseren. Door naadloze koppeling van IntraOffice van IntraData en het Flex Management Systeem(FMS) van CTB Flex wordt het mogelijk documenten via de cloud te voorzien van een digitale, rechtsgeldige handtekening en vervolgens te archiveren.

Flexkrachten en intercedenten kunnen vanuit huis, kantoor of onderweg alle administratieve handelingen uitvoeren die nodig zijn voor een plaatsing van een flexkracht, zonder tijdverlies door reizen of post. Per plaatsing gaat het al gauw om een aardig setje documenten en dus ook een behoorlijke besparing in printkosten, papier, porto, handelingen en doorlooptijd.

“Met deze samenwerking geven wij flexorganisaties de mogelijkheid tegemoet te komen aan de ontwikkelingen in de wereld waarin het digitaal verwerken van informatie het wint van papier en waarin in de huidige economische omstandigheden iedere besparing bijdraagt aan een positiever bedrijfsresultaat”, aldus Roel Keizer, algemeen directeur van CTB Flex.

Simon Kornblum, commercieel manager IntraData: “De digitale handtekening maakt de papieren versie van documenten zoals bijvoorbeeld de arbeidsovereenkomst en/of verklaringen overbodig. Online accorderen gaat via een beveiligd webportaal. Ondertekenaars hebben exclusieve toegang tot deze omgeving en ontvangen ter verificatie een unieke code voor de rechtsgeldige digitale ondertekening. Het op deze wijze kunnen ondertekenen van documenten, inclusief waarborg van de rechtsgeldigheid, is sinds 2010 Europees wettelijk toegestaan .” Bekijk het filmpje

Over IntraData BV
IntraData BV is onderdeel van de Solipsisgroep en brengt sinds 1996 het documentmanagement systeem IntraOffice op de markt. Het is de eerste complete oplossing voor digitaal archiefbeheer met ondersteuning voor bulk computeroutput. IntraOffice wordt dagelijks door meer dan 110.000 gebruikers toegepast, die maandelijks meer dan 51 miljoen documenten verwerken. IntraOffice is actief in 7 landen en beschikbaar 7 in talen.IntraData is onderdeel van de Solipsisgroep, waartoe ook Solipsis en Holland House behoren. Voor meer informatie: www.intradata.nl

Over CTB Flex