Peacock Selfstore – Opslag-boxen

Persbericht geplaatst door stefanvdmeer op 28-06-2014

Opzoek naar een opslagruimte om (tijdelijk) uw spullen op te slaan? Peacock Selfstore biedt de goedkoopste opslag-units van Noord-Holland aan.

Wilt u een opslag ruimte huren in Heerhugowaard en omstreken dan bent u bij ons aan het juiste adres.

Peacock Selfstore beschikt over meer dan 1000 boxen, variërend van 2 tot 45 m2

Wij bieden deze units aan in vijf soorten maten: S, M, L, XL en XXL.

Opslag-box S, is de kleinste unit, maar is groter dan u denkt. De bestseller is onze box M van 6 vierkante meter. Opslag-box L is uitermate geschikt voor uw inboedel-opslag.

Voor de gehele inboedel van een grote woning of bedrijfspand is opslag-box XL het meest geschikt. Opslag-box XXL is ideaal voor kleine ondernemers die extra ruimte nodig hebben. Deze unit is 5 meter breed, 6 meter diep en 3 meter hoog.

De schone, droge en gemakkelijke units zijn voorzien van camera beveiliging voor uw en onze veiligheid. U kunt de opslag-boxen verwarmen tot 12 graden. De meeste boxen zijn met de auto bereikbaar zodat u altijd droog kunt laden en lossen, drive-in en drive-trough. U heeft 24 uur per dag en 7 dagen per week toegang tot uw opslag-box.

Wilt u een opslag huren in De rijpof in Heerhugowaard, kom dan binnenkort eens langs in één van onze 3 vestigingen. Wij zijn maandag tot en met vrijdag geopend van 8:45 tot 16:30 uur. Op zaterdag is het mogelijk op langs te komen mits u een afspraak heeft gemaakt. U kunt ook gratis contact met ons opnemen via: 072-5762080. U kunt ook een mail sturen naar: info@selfstore.nl

Voordelig opslagruimte huren doet u bij Peacock Selfstore aan de Edisonstraat 5 en aan de Stevinstraat 2 in Heerhugowaard. U bent ook van harte welkom in onze showroom aan de Volger 25 in De Rijp.

Think inside the box, Peacock!