Pegasystems breidt Order Management-oplossing voor Communications Service Providers uit

Persbericht geplaatst door Influx PR op 02-07-2012
Pegasystems breidt Order Management-oplossing voor Communications Service Providers uit

Amsterdam, 2 juli 2012 – Pegasystems (NASDAQ: PEGA), marktleider op het gebied van Business Process Management (BPM) en software voor klantgerichte oplossingen, lanceert een nieuwe versie van zijn Order Management-oplossing. Deze oplossing zorgt voor een consistente klantervaring via alle kanalen, versnelt de time-to-market en verbetert de efficiëntie en nauwkeurigheid van de orderverwerking voor Communications Service Providers (CSP’s).

Pega’s Order Management for Communications biedt CSP’s één oplossing om het bestelproces van offerte tot afronding in goede banen te leiden. De oplossing integreert meerdere aankoopkanalen en verenigt bestaande productgeoriënteerde systemen. Het resultaat is een snelle time-to-market voor nieuwe integrale dienstverlening en een consistente en continue aankoopervaring via verschillende kanalen, zoals internet, mobiel, retail en het contactcenter.

Ari Banerjee, senior analyst bij Heavy Reading:
“Pega’s benadering van het Order Management-proces is vrij uniek in de branche. Deze oplossing maakt gebruik van één enkel platform en een op standaarden gebaseerd SID-model. Eenmaal geïmplementeerde oplossingen kunnen service providers opnieuw gebruiken in andere takken van de bedrijfsvoering. Service providers kunnen profiteren van Pega’s volledige oplossing om de eisen en uitdagingen binnen hun onderneming, zowel de wholesale als de consumentenbranches, aan te pakken.”

De upgrade bevat een integratie met een off-board productcatalogus en productgegevens en sluit aan op eTOM- en SID-standaarden. Zo worden integratiekosten voor legacy-systemen verlaagd en zorgt het voor industry best-practices. CSP’s kunnen ook Pega’s Unified Marketing-oplossingintegreren en op deze manier gebruikmaken van real-time decisioning om het juiste product op het juiste moment aan de juiste klant aan te bieden. Dit resulteert in hogere acceptatiepercentages. De oplossing is gebouwd op één enkel platform, wat de implementatietijd versnelt en gebruikmaakt van Pega’s Build for Change®-technologie, zodat het eenvoudig kan worden aangepast aan de eisen van de service provider.

De oplossing geeft service providers de mogelijkheid om:

  • Het aankoopproces te specialiseren op basis van de klant en extra’s zoals kanaal, toelatingsvoorwaarden, klantvoorkeuren en product line-up. Dit stimuleert het bestellen via de goedkopere kanalen en vermindert de orderverliespercentages.
  • Aankoop- en afrondingsprocessen eenvoudiger te integreren met gecentraliseerde of verouderde productcatalogus- of beheeroplossingen.
  • Eenvoudiger te configureren en complexe afhankelijkheden te beheren, die inherent zijn aan meervoudige orders. Dit verbetert de automatisering en vermindert zowel uitval van bestellingen als afhandelingskosten.
  • Tom Erskine, Business Line Leader, Communications & Media bij Pegasystems:
    “De meest succesvolle service providers omarmen technologie waarmee ze een consistent niveau van service kunnen bieden en tegelijkertijd hun operationele efficiency kunnen verbeteren. Onze verbeterde oplossing stelt hen in staat om deze doelstellingen te behalen door betere anticipatie en snellere reacties op vragen en bestellingen van hun klanten.”

    Zes van de tien grootste CSP’s wereldwijd gebruiken Pega’s technologie voor hoogwaardige klantervaring, verbeterd klantbehoud en maximale customer lifetime value.

    Voor de redactie:

    Pegasystems, Viñoly Building, Claude Debussylaan 20b, 1082 MD Amsterdam
    Telefoon: 020 3057490, Website: www.pega.com.

    Over Pegasystems
    Pegasystems, leider in Business Process Management en Customer Relationship Management (CRM)-oplossingen, ondersteunt organisaties bij het verbeteren van customer loyalty, het genereren van nieuwe business en het verbeteren van productiviteit. Onze gepatenteerde Build for Change® technologie versnelt de ontwikkeling van kritische bedrijfsapplicaties door zakelijke doelstellingen direct vast te leggen, zonder handmatig te hoeven programmeren. Pegasystems' flexibele on-premise en cloud gebaseerde oplossingen maken het voor klanten mogelijk om snel te kunnen inspelen op veranderende marktomstandigheden om de concurrentie te snel af te zijn. Meer informatie over Pegasystems is te vinden op: www.pega.com.

    Voor redactionele informatie:
    Influx PR – Gerline van Wijnen / Corrie Lalkens – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.

    Overige bronnen:

    Voor meer informatie over de successen van Pega’s klanten op het gebied van communicatie en media: http://www.pega.com/about-us/company/customers

    Voor meer informatie over Pega’s marktspecifieke oplossingen: http://www.pega.com/solutions/by-industry/communications-and-media

    deel deze pagina:
    Meestgebruikte trefwoorden
    van Influx PR: