Pegasystems leider in Real-Time Interaction Management volgens top-analistenorganisatie

Persbericht geplaatst door Influx PR op 17-08-2015
Pegasystems leider in Real-Time Interaction Management volgens top-analistenorganisatie
Rapport constateert dat Pegasystems "zijn ‘next-best-action'-mogelijkheden van het contact center heeft uitgebreid naar verkoop-, service- en marketingkanalen"

Amsterdam, 17 augustus 2015 - Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van strategische bedrijfsapplicaties voor toonaangevende organisaties wereldwijd, is door Forrester Research in het nieuwe Forrester WaveTM rapport over Real-Time Interaction Management (RTIM) oplossingen, sterk gepositioneerd. Pegasystems scoort het hoogst in de categorie 'huidige aanbod' en wordt als een van de twee leveranciers genoemd als ‘een leider'.

In het rapport, The Forrester WaveTM: Real-Time Interaction Management, Q3 2015 (1), beoordeelde Forrester RTIM-leveranciers op 35 verschillende criteria. De analistenorganisatie definieert RTIM als: "Enterprise marketing technologie die via gewenst klantcontact een contextueel relevante beleving, nut en toegevoegde waarde kan bieden op het juiste moment binnen de customer lifecycle.'

Forrester stelt in het rapport: "Door de krachtige analytics te combineren met business rules management, heeft Pegasystems de ‘next-best-action'-mogelijkheden van het contact center uitgebreid naar verkoop-, service- en marketingkanalen." Het rapport zegt verder: "Bevindingen vanuit de groeiende Pega Customer Decision Hub gebruikersgroep vertegenwoordigen de grootste RTIM-omgevingen binnen deze studie en geven positieve beoordelingen op het gebied van klantdatabeheer, recommendation engine functionaliteit en offerte-optimalisatie."

Dit rapport volgt op eerdere erkenningen door industrie-analisten voor wat Pega beschouwt als zijn kenmerkende end-to-end customer relationship management (CRM) applicatie. Recentelijk werd Pega genoemd als een leider in de Forrester Research, The Forrester WaveTM: CRM Suites for Large Organizations, Q1 2015 (2) en Gartner's Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center 2015 (3); en werd opgenomen in Gartner's Magic Quadrant for Multichannel Campaign Management 2015 (4).

Pegasystems maakt gebruik van geavanceerde realtime analytics en business rules, die met voorspellend inzicht continu de context evalueren van elke klantinteractie. Vervolgens weegt het deze inzichten af tegen de zakelijke doelen om met de meest relevante actie, aanbieding, content en kanaal te komen. Deze Next-Best-Action-aanpak stelt bedrijven in staat om klanten te benaderen met de juiste boodschap, op het juiste moment, via het juiste kanaal. Dit resulteert in betere merkbeleving en betere lifetime value voor iedere klant.

"Bedrijven kunnen, in onze hyper-connected wereld, niet meer terugvallen op statische marketingcampagnes, suffe klantenservicescripts of klassieke verkooppraatjes," aldus Alan Trefler, Founder and CEO, Pegasystems. "Klanten verwachten inlevingsvermogen dat weerspiegelt wat ze op dat moment zien, voelen en doen. Deze erkenning van Forrester bevestigt opnieuw onze overtuiging dat Pegasystems organisaties in staat stelt zich dynamisch aan te passen aan de behoeften van de klant voor nog meer merkentrouw en verhoging van de lifetime value."

1 Forrester Research: The Forrester WaveTM: "Real-Time Interaction Management, Q3 2015," Rusty Warner with Srividya Sridharan, Olivia French and Matthew Izzi, July 29, 2015
2 Forrester Research: The Forrester WaveTM: "CRM Suites for Large Organizations, Q1 2015," Kate Leggett, with Stephen Powers, Fraser Tibbetts, and Arelai Ephraim, March 25, 2015
3 Gartner, Inc., "Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center," Michael Maoz, Jim Davies, April 27, 2015
4 Gartner, Inc., "Magic Quadrant for Multichannel Campaign Management," Adam Sarner, Julie Hopkins, Jennifer Polk, Mike McGuire, April 13, 2015
deel deze pagina:
Meestgebruikte trefwoorden
van Influx PR: