Pegasystems Nederland zet in op groei met vier nieuwe medewerkers

Persbericht geplaatst door Influx PR op 11-06-2014
Pegasystems Nederland zet in op groei met vier nieuwe medewerkers

Amsterdam, 11 juni 2014– Bij Pegasystems Inc.(NASDAQ: PEGA) – de softwareleverancier die digitaal georiënteerde organisaties voorziet van ‘Better Business Software’ zijn vier nieuwe medewerkers in dienst getreden: Sjoerd Heins, Mark Pruimboom, Frits Hinfelaar en Roel Albers.

Sjoerd Heins (29), afkomstig van Accenture, is als Solutions Consultant Decisioning verantwoordelijk voor het verschaffen van inzicht in de mogelijkheden die Decisioning software biedt aan Pegasystems klanten en beoogde klanten.

Mark Pruimboom (46), afkomstig van Ontuitive, is als Account Executive verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van Pegasystems in het marktsegment Industry.

Frits Hinfelaar (54), afkomstig van Be Informed, richt zich als Manager Solutions Consultancy op het leiden en ontwikkelen van het verkoopondersteuningsteam, alsmede op de samenwerking met Pega Consulting.

Roel Albers (51), afkomstig van VisionWaves, treedt in dienst als Senior Account Executive Target Accounts en is daarmee verantwoordelijk voor een geselecteerd aantal organisaties uit de top van het Nederlandse bedrijfsleven.

Derk-Jan Brand, director Pegasystems Benelux: “Deze uitbreiding van het Benelux-team reflecteert de groeiende behoefte van organisaties in de regio om met ons te spreken over ‘business transformation’ en digitalisering van hun bedrijfsprocessen. De nieuwe mensen brengen een schat aan ervaring en een netwerk mee. Hierdoor zijn wij nog beter in staat onze klanten en beoogde klanten, samen met onze partners, te adviseren en te helpen hun gewenste, nieuwe situatie gestalte te geven.”

Over Pegasystems
Pegasystems’ Build for Change® Platform vormt het hart van Better Business Software™. Het biedt zakelijke flexibiliteit en stelt toonaangevende organisaties in staat om de kloof tussen strategie en uitvoering snel te dichten en nieuwe kansen te grijpen. Als erkend leider in Business Process Management (BPM), Dynamic Case Management, Multi-Channel Customer Relationship Management (CRM), Business Rules en Adaptive Analytics stelt Pegasystems zijn relaties op unieke wijze in staat om met klanten te engageren, operationele processen te vereenvoudigen en van verandering een voordeel te maken. Voor meer informatie: www.pega.com.

Voor redactionele informatie of een portfoto in hoge resolutie:
Influx PR – Gerline van Wijnen– tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.

Meestgebruikte trefwoorden
van Influx PR: