Pegasystems voegt Unified Predictive Decisioning toe aan BPM

Persbericht geplaatst door Influx PR op 24-06-2011
Pegasystems voegt Unified Predictive Decisioning toe aan BPM

Amsterdam, 24 juni 2011 – Pegasystems (NASDAQ: PEGA), marktleider op het gebied van Business Process Management (BPM) en softwareoplossingen voor klantgerichtheid, introduceert de nieuwe versie van Pega BPM. Voor het eerst kunnen businessgebruikers beschikken over een geünificeerde omgeving voor BPM en businessrules met geavanceerde analysemogelijkheden om klantbehoeften te voorspellen en erop te reageren. Pega BPM-applicaties passen zich dynamisch aan klantgerichte bedrijfsprocessen aan om zo zakelijke resultaten te optimaliseren.

De voorspellende en zelflerende decisioning-componenten stellen organisaties in staat hun klantgerichte processen te optimaliseren voor een betere algehele klantervaring. Speciale functies zorgen voor slimme aanbevelingen voor de next-best-action om zo de mogelijkheden voor cross-sell, up-sell en behoud van de klant te maximaliseren.

Daarnaast borduurt de nieuwe release voort op haar erkenning als de toonaangevende dynamische casemanagementoplossing eerder dit jaar, door de toevoeging van een groot aantal nieuwe teamsupport-functies. Deze bieden: meer support voor grote teams die in real-time aan dezelfde case werken, een collaborative events feed, bekend van populaire social network-sites, en eenvoudiger manieren voor businessgebruikers om ad hoc casework te doen.

De nieuwe release van Pega BPM werd aangekondigd op PegaWORLD 2011, waar toonaangevende organisaties bijeenkomen om te ervaren hoe ze met behulp van Pega klantgerichtheid kunnen bereiken, omzetgroei kunnen stimuleren en productiviteit kunnen verbeteren.

Highlights:
Pega’s BPM-oplossing biedt talrijke verbeteringen, waaronder:

  • Voorspellende en zelflerende decisioning in een geünificeerde omgeving – maakt gebruik van geavanceerde businessanalytics met real-time zelflerende bijstelling om intelligente gesprekken met klanten te helpen sturen ten behoeve van beter klantbehoud, cross-sell/up-sell en risicomanagement. Deze functionaliteit met eenvoudig te gebruiken modellen, wordt al jaren door een aantal vooraanstaande bedrijven gebruikt als stand-alone component, en is nu verbeterd en volledig verenigd binnen Pega BPM. Het resultaat verlegt de grenzen van traditionele BPM en bevordert nieuwe niveaus van klantgerichtheid;
  • Nieuwe thin-client modelleermogelijkheden – bieden businessgebruikers de tools om volledige procesmodellen te bouwen op het internet, samen met verbeterde tools om geavanceerde UI, integratie en businessevents te verwerken voor een snellere time-to-market met minder training;
  • Businessevent gedreven interacties – stellen gebruikers in staat om tijd- of patroongestuurde aanpassingen aan formulieren, rapporten of cases te definiëren en op gang te brengen.
  • Alan Trefler, oprichter en CEO van Pegasystems:
    "Organisaties moeten met Build for Change-technologie kunnen bouwen om te kunnen veranderen, om zich in de hedendaagse wereldeconomie te kunnen onderscheiden, omzetgroei te bevorderen en de klantervaring te verbeteren. Klantgerichtheid is uitgegroeid tot een belangrijk strategisch doel voor het merendeel van onze klanten. Ze zijn op zoek naar een multi-channel, 'customer-in'-aanpak om ‘eilandjes’ en inefficiënties te elimineren, zodat ze snel nieuwe zakelijke mogelijkheden kunnen aangrijpen en beter kunnen presteren dan de concurrentie. Cruciaal voor het verbeteren van de klantervaring is het kunnen voorspellen, tonen en operationaliseren van de next-best-action met behulp van geavanceerde analyses. Pega was de eerste en enige BPM-oplossing die een ??echt geünificeerd platform voor business rules en bedrijfsprocessen biedt. De toevoeging van gebruiksvriendelijke voorspellende analyses maakt de oplossing nog aantrekkelijker voor diegenen die klanten tevreden willen stellen en dynamisch willen aanpassen om aan diens behoeften tegemoet te komen. Dit alles verbetert de efficiëntie."

    Kerim Akgonul, Vice President, Product Management bij Pegasystems:
    “Ons uitgangspunt is altijd geweest om Pega BPM slimmer, sneller en eenvoudiger voor onze klanten te maken. Deze nieuwste versie brengt onze capabilities samen in één enkele geünificeerde omgeving, zodat organisaties niet te maken krijgen met traditionele softwarevalkuilen, zoals meerdere integratiepunten, meerdere testomgevingen of meerdere softwaretools voor governance, risk of compliance. Zowel onze cloudoplossingen als die in eigen beheer versnellen de time-to-value voor onze klanten met een breed scala aan functionaliteiten. Dit levert aanzienlijke kostenbesparingen op en minimaliseert de IT-kosten voor infrastructuur of customisatie. Pega biedt hiermee een nieuw model voor bedrijfsapplicaties die voldoen aan de eisen van hedendaagse mondiale bedrijven.”

    Volgens een recent rapport van James Kobielus, Senior Analist bij Forrester Research:
    “Moderne bedrijfsvoering draait om het aanscherpen van voorspellende kracht om te anticiperen op de beste stap in elke fase van elk bedrijfsproces - zowel klantgerichte als backoffice-processen. Toonaangevende organisaties integreren nu voorspellende modellen, Business Process Management Suites, businessrules-engines en complexe resultaatverwerking om de next-best-actions in multi-channel Customer Relationship Management (CRM) te ondersteunen. Populaire apps voor next-best-actions zijn bijvoorbeeld doelgerichte aanbiedingen van klantenservicemedewerkers aan invloedrijke klanten of marketingcampagnes die een productteam meteen herziet om mislukking te voorkomen zodra negatieve sentimenten op sociale netwerken verschijnen. CRM-professionals zouden aanbevelingstechnologieën moeten integreren in alle klantgerichte processen. Dit zal next-best-actions stimuleren en bedrijven in staat stellen om het maximale te halen uit sales-, marketing- en klantenservice-initiatieven in een multi-channel CRM-omgeving. CRM-professionals zouden ook moeten samenwerken met Business Process (BP)-professionals om next-best-actions te integreren in alle backoffice-processen voor continue procesoptimalisatie en agility.” (Forrester Research: “Boost Customer Lifetime Value Through Next Best Actions In Multichannel CRM,” April 13, 2011)

    Pegasystems, Viñoly Building, Claude Debussylaan 20b, 1082 MD Amsterdam
    Telefoon: 020 3057490, Website:
    www.pega.com.

    Over Pegasystems
    Pegasystems, leider in Business Process Management en Customer Relationship management (CRM) oplossingen, ondersteunt organisaties bij het verbeteren van customer loyalty, het genereren van nieuwe business en het verbeteren van productiviteit. Onze gepatenteerde Build for Change® technologie versnelt de ontwikkeling van kritische bedrijfsapplicaties door zakelijke doelstellingen direct vast te leggen, zonder handmatig te hoeven programmeren. Pegasystems maakt het voor klanten mogelijk om snel te kunnen inspelen op veranderende marktomstandigheden om de concurrentie te snel af te zijn. Meer informatie over Pegasystems is te vinden op: www.pega.com.

    Voor redactionele informatie:
    Influx PR – Gerline van Wijnen / Corrie Lalkens – Stoomwezenstraat 33, 7331 AE Apeldoorn. Tel: 055 366 3034, e-mail: gerline@influx-pr.com/ corrie@influx-pr.com.

    deel deze pagina:
    Meestgebruikte trefwoorden
    van Influx PR: