Personeelsreizen & Jubileumreizen | Diogenes Reizen

Persbericht geplaatst door stefanvdmeer op 10-09-2014

Even lekker er tussenuit met de (personeels)vereniging, of op reis om een jubileum te vieren? Dat kan met Diogenes Reizen.

Waarschijnlijk wordt er niet dagelijks een jubileumreis of persoonsreis georganiseerd. Het is daarom wel prettig als dit uit handen gegeven kan worden aan een eerlijke, ervaren en zeer betrouwbare partij. Diogenes Reizen heeft door de jarenlange ervaring in het organiseren van reizen altijd een goede kijk op de zaak en voorziet u van maatwerk adviezen. Diogenes Reizen heeft 25 reisprofessionals die u graag van dienst zijn bij het organiseren van een reis!

Wat biedt Diogenes Reizen?

Inmiddels organiseren wij al meer dan 17 jaar personeels- en jubileumreizen voor groepen vanaf 20 personen. Een reis kan zowel binnen Europa als buiten Europa! Hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan een personeelsreis naar Parijs of een jubileumreis naar Parijs.

Naast het organiseren van de reis, verzorgen wij ook het vervoer zodat u hier niet aan hoeft te denken. Indien gewenst kunnen wij ook helpen met het samenstellen en boeken van een origineel programma. Denk bijvoorbeeld aan leuke (branche gerelateerde) excursies en restaurants. Hierdoor zorgt u voor een niet te vergeten reis.

Wilt u graag weten wat wij voor u kunnen betekenen, kijk dan op http://www.diogenesreizen.nl.