PI-Systems levert iBoss aan Kroatische autoschadeherstellers

Persbericht geplaatst door PI-Systems op 08-02-2011
PI-Systems levert iBoss aan Kroatische autoschadeherstellers
PI-Systems leverancier van het webbased backoffice pakket iBoss heeft een overeenkomst getekend met Ivan Skiljan. Ivan, die zelf van Kroatische afkomst is en al ruim 25 jaar eigenaar van ABS autoschadeherstel Skiljan in Capelle aan den IJssel zal vanaf 1 maart onder licentie iBoss gaan leveren aan eindgebruikers in geheel Kroatiƫ.

Er zal een start gemaakt worden met 2 pilotbedrijven en de verwachting is dat dit jaar minimaal 20 bedrijven zullen worden aangesloten.

De vertaling is zo goed als gereed en momenteel wordt ook de laatste hand gelegd aan koppelingen met partijen vergelijkbaar met de Nederlandse RDW en AudaPadWeb.

In Kroatiƫ is een grote behoefte aan professionele automatisering en ondanks het hoge niveau van herstel staat dit nog volledig in de kinderschoenen.

We hebben alle vertrouwen in de samenwerking en zijn zeer content met de uitrol van iBoss naar het buitenland. iBoss zal dit jaar ook in het Duits, Engels en Spaans beschikbaar komen.

Op dinsdag 8 februari a.s. zal tijdens de Auto Professioneel en Schadeherstelbeurs in Gorinchem Ivan Skiljan in stand 244 van iBoss aanwezig zijn.

De Kroatische website wordt www.iboss.com.hr en voor vragen kunt u contact opnemen met Carola Kras via info@iboss.nl