Pilates doe je bij de Pilates Studio Zoetermeer

Persbericht geplaatst door Pilates1 op 10-10-2012
Pilates doe je bij de Pilates Studio Zoetermeer. In een prachtig luxe pand aan de Dijkmanschans 202 in de rustige woonwijk Noordhove vinden al veel mensen hun weg naar de Pilates Studio Zoetermeer. Sinds begin 2005 verzorgt Pilates Studio Zoetermeer 22 groepslessen pilates per week. Lessen van topkwaliteit want menig klant is hier vanaf 2005! In de prachtige lichte en volledig airconditioned studio aan de begane grond worden behalve topkwaliteit groepslessen pilates ook yogalessen, stoel en ontspanningsmassages gegeven. In de zomer is het heerlijk vertoeven in de airco of met open deuren. In de winter is de studio comfortabel verwarmd. Topkwaliteit komt terug in alle facetten van Pilates Studio Zoetermeer (PSZ). Ten eerste in de zeer ervaren, goed opgeleide en betrokken instructrices. Veel pilates instructrices volgen ook lessen in PSZ. Ten tweede zijn er alleen topkwaliteit materialen en pilates apparaten. Fijne dikke matten, grote en kleine ballen, gewichtjes, kussenstjes te ondersteuning, flex bands, power circles etc. Ten derde is de studio schoon en fris. Ten vierde, en misschien wel allerbelamgrijkste; de lessen worden gegeven in kleine groepen. Mazimaal 12 mensen. Voor wie? Jong, oud, fit of gebelesserd, flexibel of stijf. PSZ verzorgt veilige lessen voor iedereen. Ook zwangeren of na de kraamtijd worden op verantwoorde manier het lichaam en de geest sterker en soepeler gemaakt. Investeer in uzelf Bijna acht jaar heeft PSZ nog steeds voor een aantal lessen wachtlijsten. Veel therapeuten en artsen verwijzen mensen naar ons door,. Niet voor niets rekent PSZ ook therapeuten en artsen tot haar vaste klanten. Hetgeen u leert bij PSZ verrijkt het dagelijksse leven. Een betere lichaamshouding, sterker en soepeler lichaam en geest verbetert de kwaliteit van het leven! Waar? Pilates Studio Zoetermeer is gevestigd aan de Dijkmanscghans 202 in de rustige woonwijk Noordhove. Er is ruim voldoende gratis parkeergelegnenheid. Ook voor fietsen is stalling mogelijk. Op loopafstand van de bushalte. Contact Voor informatie omtrent groepsles, priveles of duo pilates les op pilates apparatuur, yoga, massages, zwangerschapsles of fit na de bevalling mailtbu info@pilatesstudiozoetermeer.nl of bel 079-3312249

Pilates doe je bij de Pilates Studio Zoetermeer! 1. Zeer ervaren hoog opgeleide betriokken instructrices 2. Persoonlijke aandacht 3. Luxe studio met airconditioning 4. Prettig gelegen in woonwijk 5. Voldoende gratis parkeergelegenheid 6. Veel lesuren per week dus ook flexibel indien wisselend rooster 7. Kleine groepen 8. Schone hygienische studio 9. Mogelijkheid v massage 10. Pilates apparatuur November 2012 kennismakingsaanbieding! Vier lessen yoga en/of pilates kennismaken. Mail voor de aanbieding info@pilatesstudiozoetrmeer.nl
Meestgebruikte trefwoorden
van Pilates1: