Professioneel een website vertalen

Persbericht geplaatst door Easytranslation op 18-02-2013
Professioneel een website vertalen

Succesvolle ondernemers zijn er genoeg in Nederland. In het digitale tijdperk waar we ons in bevinden is bijna elk bedrijf voorzien van een website met informatie over het bedrijf, de diensten of producten die zij leveren en de contactgegevens. Veel van deze bedrijven zijn, mede dankzij de recessie, op zoek naar andere bronnen van omzet. Het uitbreiden naar een buitenlandse markt is dan één van de opties. Om je potientiele bezoekers uit het buitenland te voorzien van de juiste informatie, is een vertaling van de bedrijfssite een goede start.

Een website vertalen, kan op veel verschillende manieren. Denk aan het aanbieden van geautomatiseerde vertalingen of een professionele vertaling van de website. Wij, als vertaalbureau zijn uiteraard van mening dat een professionele vertaling de beste optie is. Wij leggen ook graag uit waarom. Lees daarom ons blog over het vertalen van je website met Google.