Professioneel reinigen houten vloeren

Persbericht geplaatst door Bona Benelux BV op 19-07-2012
Professioneel reinigen houten vloeren

Parketvloeren met diepingesleten vuil nu eenvoudiger en sneller schoonmaken!

Bona Benelux BV heeft haar assortiment uitgebreid met het Bona Deep Clean System: met de krachtige schrobmachine Bona Power Scrubber en Bona Deep Clean Solution kunt u een mooie, schonere vloer opleveren.

Bona Power Scrubber is een compacte schrobmachine voor een diepe reiniging van gelakte en geoliede houten vloeren. De machine is krachtig en makkelijk te manoevreren en het heeft speciale in tegengestelde richting draaiende borstels voor alle soorten parket. De Bona Power Scrubber heeft 1 tank voor het reinigingsmiddel en 1 tank om de vloeistof van de vloer weer effectief op te nemen voor veilig gebruik op houten vloeren (die nooit te nat mogen worden). Eenvoudig te vullen, te legen, te reinigen en te vervoeren!

Bona Deep Clean Solution is een professionele, geconcentreerde reiniger voor een grondige, diepe reiniging van gelakte en geoliede houten vloeren. De unieke formule zorgt voor een optimale, efficiƫnte reiniging en verwijdert hardnekkige strepen zonder risico dat er vlekken op het hout achterblijven. Doffe, vieze vloeren worden hierdoor weer opgeknapt. Het middel is veilig en uiterst effectief.

Voordelen
? Er blijft minder water op de vloer achter ? minder druk op de vloer ? minder kans op beschadigingen ? de vloer droogt sneller ? diepe reiniging

Alle informatie op www.bona.com/deepcleanNL