Qics doneert kerstbudget aan Voedselbank

Persbericht geplaatst door Qics op 26-01-2016
Foto: Tineke van der Plas, Voedselbank Katwijk en Eddy Plasier, commercieel directeur Qics
Katwijk, 26 januari 2016 - Dankzij Qics kunnen tientallen kinderen uit minimagezinnen in de voorjaarsvakantie gaan zwemmen met hun vriendjes. Het bedrijf in Katwijk besloot het geld dat normaal gebruikt wordt voor het maken van zijn traditionele kerstvideo, te doneren aan een goed doel. Via www.qics.nl konden de relaties van Qics kiezen welke organisatie dat moest worden. Zij stemden massaal op de Voedselbank.

Donderdag overhandigde directeur Eddy Plasier de cheque van 1.500 euro aan Tineke van der Plas, een vrijwilliger van de lokale vestiging. “Wij zijn heel blij dat wij met dit geld de kinderen een leuk extraatje kunnen geven”, zegt Marleen van der Gugten, coördinator van de Voedselbank Katwijk.

De Stichting Voedselbank Katwijk deelt wekelijks pakketten uit aan ongeveer 130 huishoudens. De inhoud, bestaande uit onder meer voedsel, kleding en speelgoed, komt veelal vanuit initiatieven door onder meer bedrijven, kerken, en scholen. Kijk op http://www.voedselbankkatwijk.nl voor meer informatie over de lokale voedselbank.

Over Qics
Qics ontwikkelt en implementeert oplossingen op het gebied van planning, urenregistratie, facturatie en Business Intelligence. Met onze afdeling 'maatwerk & koppelingen' werken we aan software-integratie projecten en aan oplossingen op maat voor klanten, die een innovatief idee met passende software willen ondersteunen. Bij Qics werken 30 medewerkers in Nederland en op onze vestiging in Slowakije. Kijk voor meer informatie op www.qics.nl