Reisvergelijker Olezo heeft winnend vakantielot D-reizen affiliate programma

Persbericht geplaatst door Oogst op 09-10-2012
Reisvergelijker Olezo heeft winnend vakantielot D-reizen affiliate programma

Om de affiliates van het D-reizen affiliate programma in de vroegboekperiode (december-maart) aan te zetten tot extra activiteiten, organiseerde D-reizen een incentive onder haar affiliates. Naast een additionele vroegboek vergoeding werd ook een extra actie ingezet. Elke verkoop via het affiliate kanaal werd beloond met een zogenaamd vakantielot. De winnaar van deze loterij werd reisvergelijker en D-reizen affiliate Olezo en zij ontvingen uit handen van Fleur Zuurbier, online marketeer bij D-reizen een vakantiecheque ter waarde van € 2000,-

Ronald Bloemhoff, eigenaar Olezo: “Dit soort extra’s zijn dingen die affiliate marketing zo leuk maken. Hieruit blijkt waardering naar de publishers. Bij deze wil ik D-reizen en Oogst dan ook bedanken voor de prettige samenwerking en uiteraard voor de reischeque. Bij D-Reizen is er meer dan genoeg keus om een mooie vakantie uit te zoeken.”

De actiecampagne is onderdeel van de transformatie die het D-reizen affiliate programma heeft doorgemaakt. In samenwerking met Oogst heeft D-reizen er vorig jaar voor gekozen om het al actieve affiliate programma met een select aantal affiliatenetwerken te herstarten. Ook werd het programma in overleg met enkele grote affiliates inhoudelijk aangepast om het optimaal te laten aansluiten op de behoeften van affiliates. Belangrijke uitkomst van deze afstemming was oa. het optimaliseren van datafeeds, het opzetten van actiematige campagnes en het ondersteunen van affiliates bij hun SEO activiteiten.

Mede dankzij de inzet van alle affiliates heeft D-reizen in samenwerking met online marketing bureau Oogst een sterke groei in de affiliate marketing resultaten kunnen realiseren. Gezien het succes van het D-reizen affiliate programma is besloten om de actiecommissie te verlengen. Affiliates kunnen zich voor het programma aanmelden bij Tradetracker, Daisycon en Affilinet.

-einde-

Noot voor de redactie

Bij dit persbericht is een foto meegestuurd. Hierop ontvangt Ronald Bloemhoff, Eigenaar Olezo de vakantiecheque ter waarde van € 2000,- van Fleur Zuurbier, Online Marketeer bij D-reizen.

Over D-reizen

D-reizen is met ruim 180 Vakantiewinkels, een Klant Contact Center en website inclusief chat het meest veelzijdige reisbureau van Nederland. Zowel qua bereikbaarheid als qua aanbod. Van zonvakanties tot wintersport en van stedentrips tot cruises.

Sinds 1983 verkoopt D-reizen vakanties van bijna alle Nederlandse reisorganisaties en luchtvaartmaatschappijen. D-reizen opereert volledig onafhankelijk. Dit heeft veel voordelen, zoals een zeer ruim en scherp geprijsd aanbod dankzij de PrijsCheck®. Alle reizen zijn te boeken via www.dreizen.nl

Over Oogst

Oogst is in 2005 gestart als online marketing bureau en richt zich met name op zoekmachine marketing en online prestatieverbetering. Kwaliteit, duidelijkheid, een integrale aanpak en flexibiliteit spelen een belangrijke rol. Tot de klanten behoren onder meer OHRA, D-reizen, Hypotheek Visie, Kleertjes, Bol.com, Deloitte en NCOI.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sandy Bergkamp, Communicatie Manager bij Oogst

020-7155220 of 06-31946038, of via e-mail op sandy@oogstonline.nl

Oogst is tevens bereikbaar via de website www.oogstonline.nl

Meestgebruikte trefwoorden