Relatiegeschenk: helemaal van deze tijd

Persbericht geplaatst door Remco op 01-12-2011

Het geven van een gepersonaliseerd relatiegeschenk lijkt voor veel mensen niet meer helemaal van deze tijd. Maar is dat wel zo? Zeker in een wereld waarin we steeds meer digitaal werken en dus ook digitaal communiceren.

Termen als ‘Het Nieuwe Werken’, dus plaats- en tijdonafhankelijk werken dragen bij aan een afname van het persoonlijk contact, vooral tussen werknemers/collega’s onderling. Dit verminderde face-to-face contact kan leiden tot het gevoel van minder sociale interactie en op de langere termijn kan men het gevoel krijgen meer een ‘nummertje’ te worden in plaats van een waardevol persoon.

Juist dan is een relatiegeschenk een manier om je waardering te laten blijken. Een mooi en functioneel promotioneel product, waar over is nagedacht zal leiden tot het gevoel van waarde en de motivatie weer een boost geven. Bijkomend voordeel, wanneer u kiest voor, -we nemen als voorbeeld- een paraplu. En dan niet zomaar een paraplu, maar bijvoorbeeld een BLUNT-umbrella, iets duurder, maar kwalitatief en qua gebruiksgemak op lange termijn alsnog een betere investering zal werken als uw eigen visitekaartje in zal zelfs een waardevolle reclamedrager worden.

Laat je door de leverancier vooraf goed voorlichten en verplaats jezelf in de ontvanger, zo komt u altijd tot het juiste geschenk of kerstkado waar u en uw ontvanger nog jaren plezier van hebben.

deel deze pagina:
Meestgebruikte trefwoorden
van Remco: