Revolutie in klantcontactland op komst!

Persbericht geplaatst door KlantInteractieBeurs op 18-07-2011
Revolutie in klantcontactland op komst!

Op dinsdag 13 maart 2012 vindt de eerste KlantInteractieBeurs plaats en dat belooft wat! Jarenlang was er voor bedrijven in de klantcontact branche alleen de mogelijkheid zich tijdens de beursdagen in de Jaarbeurs te profileren. Nu is er een uniek en laagdrempelig alternatief.

De KlantInteractieBeurs biedt alle leveranciers uit de klantcontactbranche de mogelijkheid om zich op een professionele beurs te presenteren op een schitterende locatie. Exposeren op de KlantInteractieBeurs is (kostentechnisch) zeer laagdrempelig. Dit biedt ook startende bedrijven en freelancers mogelijkheden om zichzelf, op uniforme wijze, te presenteren. Klein en vernieuwend wordt zo niet ondergesneeuwd door groot en gevestigd. Bedrijfstakken, startersstands en aanvullend entertainment zijn duidelijk gegroepeerd; dit beursconcept heeft zich al vele jaren succesvol bewezen in de evenementenbranche.

Organisatie

De organisatie van de KlantInteractieBeurs is in handen van Rob Raven en Robert-Jan Nederbragt. Dit duo heeft een rijke geschiedenis in de klantcontactbranche en is onder andere de drijvende kracht achter de succesvolle Coníche Contact Center Regatta-formule.

Unieke locatie

De KlantInteractieBeurs vindt plaats op een unieke locatie: Expo Haarlemmermeer en behoort tot één van de meest aantrekkelijke beurzen- en evenementenlocaties in ons land. Het glazen gebouw biedt bezoekers, door de grote openheid en de beleving van de natuur, een ongeëvenaarde ervaring.

Door het uniforme beursconcept onderscheiden de standhouders zich door hun dienstverlening en hun verhaal, niet door ‘protserige’ stands waarmee de bezoekers worden geïmponeerd.

De KlantInteractieBeurs is daarom: puur interactie!

www.klantinteractiebeurs.nl