Roofvogel workshop als personeelsuitje

Persbericht geplaatst door danweetjehetwel op 24-10-2012
Roofvogel workshop als personeelsuitje
Een roofvogel workshop als een uitstapje, bedrijfsuitje of personeelsuitje is een prima idee. Ook kun je een roofvogelworkshop doen met de familie, vrienden of kennissen, in ieder geval een dergelijk workshop is ook mogelijk in een besloten kring. Alvorens een roofvogelworkshop in te plannen waarbij jongeren ook participeren, is het verstandig om te vragen naar de minimum leeftijd.
Wat kunt u verwachten als participant van een roofvogel workshop. Deelnemers van de workshop krijgen allereerst informatie over roofvogels, hun leef- en eetgewoonten, hoe ze jagen, hun geschiedenis etc. Ook over de veiligheid van de mensen alsook de roofvogel wordt er uitleg gegeven. Daarna wordt er gedemonstreerd met roofvogels, vervolgens mag de workshop van start gaan. Tijdens de workshop ervaart u de vogels van dichtbij, vervolgens ziet u ze in actie. Een roofvogelworkshop kan ook gecombineerd worden met andere activiteiten.
Meestgebruikte trefwoorden
van danweetjehetwel: